quote:Op woensdag 20 december 2023 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik jou.
Ik ben wel alleen eenzaam met Kerst.
Wie wil mij een knuffel geven?
Neem een kat.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik jou.
Ik ben wel alleen eenzaam met Kerst.
Wie wil mij een knuffel geven?
quote:Op woensdag 20 december 2023 10:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Neem een kat.
Of een misvormde koelkast.
Wat kun je met een misvormde koelkast doen dan? Ook knuffelen?quote:Op woensdag 20 december 2023 10:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Neem een kat.
Of een misvormde koelkast.
Je kunt er een KLB topic over openen!quote:Op woensdag 20 december 2023 10:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat kun je met een misvormde koelkast doen dan? Ook knuffelen?
Voor knuffelen: kat -> altijd goed.
Je had me ook een linkje kunnen sturen; nu heb ik zitten scrollen tussen 'collega wilde niet afbollen', 'ik ben jaloers op homo's' en 'laptop geeft kopjes tegen mijn kad'.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je kunt er een KLB topic over openen!
Ken je die hele goede voetballer uit Servië?quote:Op woensdag 20 december 2023 11:00 schreef Salina het volgende:
[..]
Je had me ook een linkje kunnen sturen; nu heb ik zitten scrollen tussen 'collega wilde niet afbollen', 'ik ben jaloers op homo's' en 'laptop geeft kopjes tegen mijn kad'.
Ik wil mijn 2 minuten terug.
Ik hoorde dat je vriendin vanavond bij Brad Pitt.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ken je die hele goede voetballer uit Servië?
Ik hoorde dat hij veel met een Balkan.
Ik dacht al dat jouw moeder op Justin Timberlake.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je vriendin vanavond bij Brad Pitt.
quote:Op woensdag 20 december 2023 11:10 schreef Oriente het volgende:
Brasilia is blijkbaar de hoofdstad van Brazilië, ik zelf São Paulo gezegd hebben.
@:Tarado
Ik heb geen reet te doen op het werk, nog 3 werkdagen hier en dan pleite.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:11 schreef Salina het volgende:
Schuddebuikend van het lachen hier.
En dat op mijn eerste werkdag weer!
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:10 schreef Oriente het volgende:
Brasilia is blijkbaar de hoofdstad van Brazilië, ik zelf São Paulo gezegd hebben.
En wow.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:10 schreef Oriente het volgende:
ik zelf São Paulo gezegd hebben.
Pleite als in vakantiepleite of ander werk pleite?quote:Op woensdag 20 december 2023 11:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb geen reet te doen op het werk, nog 3 werkdagen hier en dan pleite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
...quote:Op woensdag 20 december 2023 11:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jouw moeder op Justin Timberlake.
Je kan bij tante Sas de rechtszaak van het nazihamstertje volgen. Al is het enkel de regiezitting.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb geen reet te doen op het werk, nog 3 werkdagen hier en dan pleite.
Sao Paulo is het nooit geweest, Rio wel maar als je het over economie hebt is Sao Paulo staat wel de motor en zelfs Sao Paulo stad staat in de top 5 meen ik.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:10 schreef Oriente het volgende:
Forumgebruikster @Leandra kan mokerhard uit de hoek komen ja. Daar weet @Jippie alles van.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:15 schreef alpeko het volgende:
@:Onlogisch krijgt ook nog even een koelkastdeur in het gezicht van user Leandra in KLB
quote:Op woensdag 20 december 2023 11:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Wow.
[..]
En wow.
Je klinkt als een indiaan. Ugh!
[ afbeelding ]
[..]
Pleite als in vakantiepleite of ander werk pleite?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ander werk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |