Is 800.000 posts op internet geen delen ?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar verhaal makker en enorm bedankt voor je openheid.
Weet dat elke dag weer een nieuwe kans is om je talent met anderen te delen!
Bedankt makker.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:31 schreef GGMM het volgende:
Je bent een lieve jongen @:vrijgevochten
Geef hem aan je favoriete FA, die je altijd door dik en dun gesteund heeft.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:48 schreef Erasmus het volgende:
Heb een 150 euro Amazon-bon van werk gekregen als zijnde kerstpakket/kerstgeld.
Geen idee wat ik hiermee aan moet, heb momenteel niks nodig. Had dit liever cash gekregen.
Of klink ik nu als een ondankbare hond?
Ga je daarmee een lamp bestellen?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef hem aan je favoriete FA, die je altijd door dik en dun gesteund heeft.
Nee kerstcadeaus voor m'n moederquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ga je daarmee een lamp bestellen?
Ik zou een cursus Nederlands gaan volgen voor dat geldquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:48 schreef Erasmus het volgende:
Geen idee wat ik hiermee aan moet, heb momenteel niks nodig. Had dit liever cash gekregen.
Bestel iets, retourneer het en ontvang cash.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:48 schreef Erasmus het volgende:
Zo werkt dat niet slimmerd, je krijgt het gewoon als tegoedbon terug.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bestel iets, retourneer het en ontvang cash.
Je had het over console kopen laatst, dan heb je toch accessoires en spellen nodig?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:48 schreef Erasmus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |