quote:Op donderdag 21 december 2023 14:21 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:C.L.Werner kon mijn bijdrage in dit topic erg waarderen
[ afbeelding ]
Jouw bijdrages waren kwalitatief uitmuntend.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:21 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:C.L.Werner kon mijn bijdrage in dit topic erg waarderen
[ afbeelding ]
Jouw burnout, jouw vrouw of jouw werkneemsterquote:Op donderdag 21 december 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb dan toch wel mazzel met de mijne,
alledriequote:Op donderdag 21 december 2023 15:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jouw burnout, jouw vrouw of jouw werkneemster
Lekker geld verdienen aan kindjes in Bangladeshquote:Op donderdag 21 december 2023 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mode is wel een groot woord, maar kleding (vooral de productie ervan).
Lekker maatquote:Op donderdag 21 december 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
Alle cadeaus ook weer binnen
Zelfs nog even bij de rituals geweest @:scrummie
Je schoonmoeder krijgt geurstokjes?quote:Op donderdag 21 december 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
Alle cadeaus ook weer binnen
Zelfs nog even bij de rituals geweest @:scrummie
Nee m’n oma.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je schoonmoeder krijgt geurstokjes?
Dat is nou net 1 van de dingen die ik zelf nooit gedaan heb, wel de kans toe gehad maar vond het echt walgelijk hoe ze daar met mensen en kinderen omgingen. Wel weet ik 100% zeker dat jij kleding ofwel aan hebt of iig hebt gekocht die door kinderhandjes daar gemaakt zijn.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker geld verdienen aan kindjes in Bangladesh
Waar worden louboutins echt gemaaktquote:Op donderdag 21 december 2023 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is nou net 1 van de dingen die ik zelf nooit gedaan heb, wel de kans toe gehad maar vond het echt walgelijk hoe ze daar met mensen en kinderen omgingen. Wel weet ik 100% zeker dat jij kleding ofwel aan hebt of iig hebt gekocht die door kinderhandjes daar gemaakt zijn.
Dat zou best eens kunnen varieren, maar iig een deel in Italië.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waar worden louboutins echt gemaakt
Ik heb vandaag een kerstborrel, dus dat zal wel bitterbal en knakworst wordenquote:Op donderdag 21 december 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Vega bitterbal met bietencarpaccio en plantaardige garnalen is helemaal hip dit jaar.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een kerstborrel, dus dat zal wel bitterbal en knakworst worden
[ afbeelding ]
Ik heb welgeteld 22 minuten 'genoten' van onze kerstborrelquote:Op donderdag 21 december 2023 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een kerstborrel, dus dat zal wel bitterbal en knakworst worden
[ afbeelding ]
Ik 0. (maar ik was er een uur)quote:Op donderdag 21 december 2023 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 22 minuten 'genoten' van onze kerstborrel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |