Wel een stom nummer, dat van Aistequote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:43 schreef Sableheart het volgende:
In ieder geval het enige goede nummer door. Daarnaast iets generieks, maar dat was in deze lineup niet verrassend.
Het was de enige die ik slechts als fragment gehoord had voor ik terug naar Noorwegen ging. Niet goed genoeg om mijn aandacht vast te houden.quote:
Ik heb geen idee. Misschien is die met dat kartonnen hoofd wel heel goed. Maar je zou zeggen dat The Roop sowieso topfavoriet is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:06 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nu @:Fred_B het over odds had, Litouwen blijft maar omhoog kruipen, is dit enkel vanwege The Roop?
Semi 4 is gisteren opgenomen.
VB gang en Silvester Belt doen het als enige goed van de nummers die al zijn geweest, maar zijn zeker geen nummer die ik in de top 5-10 van ESF zie staan. Qua grotere namen enkel Monika Marija in semi 4, The Roop in semi 5...
quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:18 schreef Em31 het volgende:
Zag wel de cover foto voorbij komen van The Roop, misschien gedeeld met streamingsdiensten en dat sommigen het nummer nu hebben gehoord.
Alle halve finales zijn nu schijnbaar opgenomen in Litouwen(de optredens). Er zijn dus best een grote groep mensen die nummers nu gehoord hebben. Lijkt ook op social media alsof iemand opnames heeft van het nummer van The Roop. Mensen praten over het nummer, geen idee waar de lek zelf staat. Ook nummer van Monika Marija.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
[ twitter ]
En is dit hieronder dan van een repetitie?
[ twitter ]
Het refrein van Luktelk is wel echt een goeie oorwurm. Lekker liedje.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
The Roop kan wel eens een probleem hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |