Met zowaar een welkom voor de internationale kijkersquote:
Dat was Andrius Pojavisquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:13 schreef H_T het volgende:
We beginnen met een man die net van judo lijkt te komen
Ben ik te negatief als ik zeg dat ze geen Eleni of Chanel is?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:20 schreef Momo het volgende:
Eley heeft wel uitstraling op het podium
Het is niet heel slecht, maar het beklijft ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:20 schreef Sableheart het volgende:
Het tweede nummer komt ook redelijk generiek op me over.
Nee, dat niet, het was geen 10/10.. Maar zag er wel goed uit qua uitstraling, dans, outfit, staging en zang. Nummer wel matig.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ben ik te negatief als ik zeg dat ze geen Eleni of Chanel is?
Monika Marija verwacht ik veel van (niet deze week).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:27 schreef Sableheart het volgende:
En dan zet ik hier in Litouwen weer een generiek nummer aan. Deed de Roop nog mee, of gaan we niets goeds hier horen?
Terecht, en dan heb ik niet eens gezien wat er in Noorwegen gebeurdequote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:33 schreef Sableheart het volgende:
Van nummer vier slechts een fragmentje gehoord voor ik terug naar Noorwegen ging, maar slaagde er niet in mij in Litouwen te houden.
yup, dus het geluid gaat weer hier naar toe.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:56 schreef H_T het volgende:
Alles wijst erop dat we zo weer een inzending horen
Waar, maar als je alleen maar naar Litouwen hebt gekeken, en hier een half uur op hebt gewacht is het een stuk beter.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:57 schreef Momo het volgende:
Als je net van Gate komt valt dit wel tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |