De overmacht van the Roop destijds was omdat ze verreweg het beste nummer hadden in die voorronde.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:48 schreef Em31 het volgende:
Aangezien The Roop de vorige keer met overmacht won is de winnaar wel zo goed als bekend, denk ik?![]()
Had van mij niet zo snel alweer gehoeven, maar goed het kan erger.
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Leuk dat je erbij bentquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:58 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben er vanavond bij, hopelijk horen we wat kwaliteit
Trouwens er gaan er maar 2 door vanavond. Veel minder dan normaal, eventueel wel nog een wildcard voor alle afvallers van alle heats.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:03 schreef Momo het volgende:
Running Order
Živilė Gedvilaitė – "Save Me"
Antoine Wend – "Say No More"
Marius Petrauskas – "Kol laiko yra"
Silvester Belt – "Luktelk"
Aistay – "You"
VB gang – "Kaboom!!!"
Luka – "Move On"
Clockwork Creep – "Empty"
Er zijn maar twee NF's tegelijk, dus de kans is redelijk dat we flinke stukken van de nummers hier mee kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:07 schreef Momo het volgende:
VB gang – "Kaboom!!!" is straks wel iets om te bekijken, wel een nummer dat besproken wordt online.
Een typisch Litouws voorrondenummer, maar de uiteindelijke selectie is meestal wel beter dan dit.quote:
ik wilde net zeggen, doet me behoorlijk denken aan barbiegirlquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:03 schreef NailQueen het volgende:
Aqua heeft een comeback in Litouwen
dan hoop ik daarnaast een van de twee nummers in het Litouws door te zien gaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:20 schreef Momo het volgende:
Er gaan er maar 2 door vanavond, VB gang en iemand anders dus waarschijnlijk.
Eens, helaasquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:34 schreef Nashipeer het volgende:
Dat lied van Monika is zo veel beter dan wat we vandaag hebben gehoord in deze halve finale
Met zowaar een welkom voor de internationale kijkersquote:
Dat was Andrius Pojavisquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:13 schreef H_T het volgende:
We beginnen met een man die net van judo lijkt te komen
Ben ik te negatief als ik zeg dat ze geen Eleni of Chanel is?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:20 schreef Momo het volgende:
Eley heeft wel uitstraling op het podium
Het is niet heel slecht, maar het beklijft ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:20 schreef Sableheart het volgende:
Het tweede nummer komt ook redelijk generiek op me over.
Nee, dat niet, het was geen 10/10.. Maar zag er wel goed uit qua uitstraling, dans, outfit, staging en zang. Nummer wel matig.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ben ik te negatief als ik zeg dat ze geen Eleni of Chanel is?
Monika Marija verwacht ik veel van (niet deze week).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:27 schreef Sableheart het volgende:
En dan zet ik hier in Litouwen weer een generiek nummer aan. Deed de Roop nog mee, of gaan we niets goeds hier horen?
Terecht, en dan heb ik niet eens gezien wat er in Noorwegen gebeurdequote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:33 schreef Sableheart het volgende:
Van nummer vier slechts een fragmentje gehoord voor ik terug naar Noorwegen ging, maar slaagde er niet in mij in Litouwen te houden.
yup, dus het geluid gaat weer hier naar toe.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:56 schreef H_T het volgende:
Alles wijst erop dat we zo weer een inzending horen
Waar, maar als je alleen maar naar Litouwen hebt gekeken, en hier een half uur op hebt gewacht is het een stuk beter.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:57 schreef Momo het volgende:
Als je net van Gate komt valt dit wel tegen
Nee, verder is het best prima inderdaadquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:58 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Waar, maar als je alleen maar naar Litouwen hebt gekeken, en hier een half uur op hebt gewacht is het een stuk beter.
Minder hard dan Gåte, da's waar, maar prima nummer.
Dus ik moet straks nog even Gate checken. Begrepen!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:58 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Waar, maar als je alleen maar naar Litouwen hebt gekeken, en hier een half uur op hebt gewacht is het een stuk beter.
Minder hard dan Gåte, da's waar, maar prima nummer.
Als je die niet gehoord hebt, absoluut ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus ik moet straks nog even Gate checken. Begrepen!
Maar ook nummer 7 komt niet boven de middelmatigheid uit.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:10 schreef H_T het volgende:
Aan het begin van mummer 7 klonk die boy nog wel veelbelovend
Hallo, waar komt u vandaan?quote:
Ah, dan ken ik je uit Estland!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Noorwegen en Estland. Vanaf de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop