Ik lees het woensdag avond wel, mijn vader moet dinsdag naar het ziekenhuis en ik moet hem er heen chauffeuren, blaasoperatiequote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:27 schreef franklop het volgende:
Is knijn er ook op maandagavond 20u, of kunnen we rustig slapen om op dinsdag met alles te gaan smijten?
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit niet die jongen die Michael Boogerd er af fietste tijdens de training?
Sterktequote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik lees het woensdag avond wel, mijn vader moet dinsdag naar het ziekenhuis en ik moet hem er heen chauffeuren, blaasoperatie
Opmerkelijk dat je dit van groter belang acht dan de FPCL, een teken aan de wand omtrent jouw motivatie?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik lees het woensdag avond wel, mijn vader moet dinsdag naar het ziekenhuis en ik moet hem er heen chauffeuren, blaasoperatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Gunstig voor de rest.quote:Op zondag 7 januari 2024 10:48 schreef Pino112 het volgende:
Mogen we onze lijstjes ook te laat inleveren?
Het is vooral iedere keer weer een loterij wie mensen over het hoofd zien. Ga je voor de verrassingen van vorig seizoen of juist de tegenvallers, de absolute toppers of juist de renners net daarachter.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:52 schreef heywoodu het volgende:
Wat blijft dit toch altijd weer een onmogelijke puzzel. Ik heb mijn eerste lijstje namen wel redelijk op orde, maar de bedragen....pfff. Echt elk bod doet me denken "maar dit gaat te weinig zijn", maar ja
Ja, dat ookquote:Op zondag 7 januari 2024 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is vooral iedere keer weer een loterij wie mensen over het hoofd zien. Ga je voor de verrassingen van vorig seizoen of juist de tegenvallers, de absolute toppers of juist de renners net daarachter.
Ooh gelukkig, het is dus volkomen logisch dat ik mijn lijstje nog niet durf in te dienenquote:Op zondag 7 januari 2024 12:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat ook
De reden waarom dit hele spel zo godsonmogelijk en zenuwslopend kut is, namelijk het bedenken op wie je hoeveel moet bieden, is natuurlijk ook exact de reden waarom dit hele spel zo ontzettend tof is
Jazeker, als je je eerste lijstje indient en denkt "lekker, dit zou wel eens 8 renners op kunnen leveren!", dan heb je nog niet genoeg ervaring.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ooh gelukkig, het is dus volkomen logisch dat ik mijn lijstje nog niet durf in te dienen
Je bent beter af met De Lie dan Pogacar, normaal gesproken!quote:Op zondag 7 januari 2024 15:57 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben nog steeds boos dat ik maar 7e werd met o.a. Pogacar in mijn team
Deze poging is wel heel opzichtig.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Je bent beter af met De Lie dan Pogacar, normaal gesproken!
Dat kreeg ik toen ook doorquote:Op zondag 7 januari 2024 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Top, dan gooi ik het bedrag van De Lie nog wat omhoogquote:Op zondag 7 januari 2024 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Er was genoeg tijd om een kloon aan te maken en 2x mee te doen!quote:Op zondag 7 januari 2024 16:08 schreef franklop het volgende:
Durf het weer niet aan om 0,32 te bieden op 10 toppers en te hopen dat iedereen er 3 overslaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |