Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Een kerstsingle zonder kerstbelletjes of arreslee geluiden...waar vindt je dat nog? Nou hier natuulijk, bij het volgende week uitkomende kerstsingeltje van Fervid.