Als Bayernfan kan ik er moeilijk tegen om een coach te zien met minder verstand van voetbal dan de trainer van het kaboutervoetbal van FC bal op het dak.quote:
Hij wil graag naar Barcelona. Daar mag hij de sloopwerkzaamheden ook wel voortzetten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van mij mag ie blijven.
Voor het eerst in 11 (?) jaar een andere kampioen in Duitsland
Was gewoon kut, alles kut. Kijk al sinds een lange tijd niet naar Bayern nu Tuchel daar de boel heeft verkloot. Upamecano was vorig seizoen super slecht en het feit dat Tuchel hem opstelt in plaats van De Ligt zegt een hoop wat voor een vreselijke kut trainer hij is. Verder was iedereen echt slecht.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:27 schreef RealistAtheist het volgende:
Upameycano verkloot het weer. Sané gaat voor het record meeste balverlies in 1 wedstrijd en Tuchel zag dat het goed was. TUCHEL OUT! TUCHEL OUT! TUCHEL OUT!!!
Ik snap ook niet zo goed waarom Tel niet vaker speelt. Is inderdaad een pareltje. Ook Pavlovic is echt een groeibriljantje trouwens. Piepjong, maar die straalt een rust en overzicht uit van iemand van 30.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was gewoon kut, alles kut. Kijk al sinds een lange tijd niet naar Bayern nu Tuchel daar de boel heeft verkloot. Upamecano was vorig seizoen super slecht en het feit dat Tuchel hem opstelt in plaats van De Ligt zegt een hoop wat voor een vreselijke kut trainer hij is. Verder was iedereen echt slecht.
behalve die Tel. Geen idee waar die gozer vandaan is gekomen, maar die speelde als enige heel goed en die kwam pas in de 70e minuut ofzo.. gaat een spelertje worden denk ik hoor @:sabata
En hij is Franstuurlijk je verwacht het niet.
Sané was ooit een geweldige speler maar bij Bayern komt het er voorzichtig gezegd niet uit.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:55 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom Tel niet vaker speelt. Is inderdaad een pareltje. Ook Pavlovic is echt een groeibriljantje trouwens. Piepjong, maar die straalt een rust en overzicht uit van iemand van 30.
En als je Upameycano en Dierde voorkeur (blijft) geven boven de Ligt. En Sané (de meeste overschatte speler van Bayern samen met Gnabry en dat vind ik al sinds het begin nadat hij van City overkwamen) oneindig crediet geeft. Dan ben je als trainer wel af voor mij.
Klopt, dat zie ik, dat zie jij. Dat zien miljoenen mensen. Waarom ziet een "top"trainer dat dan niet? Ontzettend ergerlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sané was ooit een geweldige speler maar bij Bayern komt het er voorzichtig gezegd niet uit.
Dit mag van mij ook wel ja.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij wil graag naar Barcelona. Daar mag hij de sloopwerkzaamheden ook wel voortzetten.
Bij city speelde hij goed wanneer hij geen blessures had maar toen hij vertrok is hij compleet anders gaan spelenquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sané was ooit een geweldige speler maar bij Bayern komt het er voorzichtig gezegd niet uit.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Clubs die aan coke verslaafde uitvinders beginnen kan je sowieso niet serieus nemen.
Sowieso is dit Bayern kwalitatief minder dan het Bayern van laten we zeggen 5 jaar terug, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens mijn is het probleem van Bayern gewoon een beetje hetzelfde als dat van FC Barcelona. De moeite met de omslag naar een echt nieuw tijdperk, zonder de maestro's.
Dat werd bij van Gaal ook zijn ondergang. Rivaldo en zo waren heilig toen hij met de Nederlanders niet gelijk presteerde,quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens mijn is het probleem van Bayern gewoon een beetje hetzelfde als dat van FC Barcelona. De moeite met de omslag naar een echt nieuw tijdperk, zonder de maestro's.
Alsof men in Frankrijk of Italie gaat kijken naar PSV - BVBquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:58 schreef Nober het volgende:
Waarom beide CL wedstrijden om 21:00?
Op donderdag kan het wel om 18:45 én 21:00.
Zolang ze die optie niet bieden gaan we het niet te weten komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof men in Frankrijk of Italie gaat kijken naar PSV - BVB
Ik denk dat de meeste voetbal liefhebbers nog liever naar city kijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof men in Frankrijk of Italie gaat kijken naar PSV - BVB
Hoe goed is Porto nog?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:22 schreef dvdfreak het volgende:
Porto-arsenal op papier een leukere wedstrijd
Jonge jonge wat een verschrikkelijke zeikerdquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef Gunner het volgende:
Heeft Boskamp altijd zo’n spraakgebrek?
Sjelsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |