Je bedoelde eigenlijk: kijk even op de site van Pienjoquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/top2000#chart
De pdf downloaden is het handigst.
Hier ook nu de Top 4000 is afgelopenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:12 schreef asco het volgende:
-2e Kerstdag en ff het zuipen geoefend.
All set.![]()
![]()
![]()
Zin in alles.
Laxus ga es loten teefquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:22 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hier ook nu de Top 4000 is afgelopen
Ik heb nog een puntje van (opbouwende, hopelijkquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bedoelde eigenlijk: kijk even op de site van Pienjo
https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php
Ja, zeker ook 2500 nummers geluisterd de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:22 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hier ook nu de Top 4000 is afgelopen
Tuurlijk, is altijd welkom. Welke pagina(s) bijvoorbeeld? En welke kolomquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb nog een puntje van (opbouwende, hopelijk) kritiek aangaande je website: als je sorteert op nummer, dan doet-ie dat vaak niet netjes, waarschijnlijk omdat hij alle data als string leest in plaats van als integer. Dus dan sorteert hij hem als 1, 10, 100, et cetera ipv 1, 2, 3 et cetera. Is dat relatief eenvoudig aan te passen of vraag ik nu iets heel kuts
In ieder geval de pagina's 'Altijd' en 'Alles'. En alle jaarkolommen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tuurlijk, is altijd welkom. Welke pagina(s) bijvoorbeeld? En welke kolom
Ohja raar, dat was volgens mij niet altijd zo.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In ieder geval de pagina's 'Altijd' en 'Alles'. En alle jaarkolommen volgens mij.
Grappig, ik ben het niet veel met je eens eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:01 schreef DecoAoreste het volgende:
https://aleimonscanon.wor(...)e-top-2000-van-2023/
Mijn ranking van alle 70 nieuwkomers
Druk druk drukquote:
3 dagen amai. Het enige 'voordeel'. van longcovid is wel dat je n excuus hebt om sommige verplichtingen te skippenquote:Op zaterdag 23 december 2023 08:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Druk druk druk![]()
Vanmiddag naar de kerstmarkt in Duisburg en daarna 3 dagen verplichtingen
Dat is dan ook het enige voordeelquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
3 dagen amai. Het enige 'voordeel'. van longcovid is wel dat je n excuus hebt om sommige verplichtingen te skippen
Thanks man! Jij veel plezier!quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige voordeel![]()
Veel sterkte deze dagen!
Natuurlijk staat wel de top 2000 aan de komende kerstdagen anders trek ik hete cht nietquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Thanks man! Jij veel plezier!
Beterscorp!quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het enige 'voordeel'. van longcovid is wel dat je n excuus hebt om sommige verplichtingen te skippen
quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:13 schreef MTheBassman het volgende:
mijn oom (die momenteel bassist is
Zeker. Uiteindelijk zijn alle 70 nummers populair genoeg bij een bepaalde groep, maar die groepen verschillen enorm van elkaar.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Grappig, ik ben het niet veel met je eens eigenlijk.
Bewijst maar weer hoe verschillend smaken zijn.
Oké een kleine inkijk:quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. Uiteindelijk zijn alle 70 nummers populair genoeg bij een bepaalde groep, maar die groepen verschillen enorm van elkaar.
Ik ben nu wel benieuwd welke nummers die ik hoog heb bij jou laag staan en vice versa. Ik schat in ieder geval in dat de meeste mensen hier Stiekem, Paracetamollen, Year Of Summer en de meeste nummers van Taylor Swift niet zo hoog zouden zetten. En de Beatles en de Stones zullen bij de meesten juist hoog staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |