Wat gaven ze als reden?quote:Op maandag 18 december 2023 21:22 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
joewel tommie is nu
werd net uitgelegd waarom ze niet alles kunnen laten horen
ja.. super mooi lied.. en mooi gezongenquote:Op maandag 18 december 2023 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik trouwens wel een bloedmooi liedje van Tom Odell
Ze zijn samen begonnen bij 3FM. Ik vind Wijnand zelfs beter uit de verf komen met Barend dan als hij solo een programma presenteert. Lijkt net een priester.quote:Op maandag 18 december 2023 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Hoewel ik WIjnand en Rob ook wel chemie vond hebben heb ik wel het idee dat het tussen Wijnand en Barend wat gelijkmatiger verdeeld is, meer in balans. Bij Rob is het altijd wel Rob & co
Ja ik weet dat Barend en Wijnand een verleden hebben als duo, hebben volgens mij ooit nog de Radioring samen gewonnen geloof ik, of genomineerd. Maar het voelt wat natuurlijker....quote:Op maandag 18 december 2023 21:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze zijn samen begonnen bij 3FM. Ik vind Wijnand zelfs beter uit de verf komen met Barend dan als hij solo een programma presenteert. Lijkt net een priester.
Ditquote:Op maandag 18 december 2023 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Dit begint toch wel als een enorme revanche voor het concept SR te lijken hoor, ouderwets goede avond qua sfeer bij het huis.
Mooi nr ookquote:Op maandag 18 december 2023 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Ook maar meteen mijn plaat gedoneerd: Into My Arms van Nick Cave
Ze doen zeker hun best.quote:Op maandag 18 december 2023 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Dit begint toch wel als een enorme revanche voor het concept SR te lijken hoor, ouderwets goede avond qua sfeer bij het huis.
Dan mis je nu wel iets.quote:
Ja leuk.quote:Op maandag 18 december 2023 21:55 schreef Evenstar het volgende:
Sfeer hangt er goed bij hoor, oude tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |