Gaat er niet om of je post kloppend is of niet. Het gaat er om hoe je in de discussie staat.quote:Op maandag 28 april 2025 12:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geleerd van Faber.
[..]
Ik kon in februari vorig jaar () toch niet bedenken wat wat wat talkshowhosts anno april 2025 zouden roepen of wel? Misschien hebben die mensen mijn kloppende post gelezen en dachten ze "Hmm, zoiets moeten we ook eens proberen."
Zo werkt het blijkbaar in dit land.quote:
Als je hem maakt en een rechts iemand is het lijdend voorwerp, dan mag het. Als een links iemand de klos is, moet er zoveel mogelijk schande en ophef komen.quote:Op maandag 28 april 2025 12:40 schreef thedeedster het volgende:
Dus....
Nazivergelijkingen van politici mag wél!
Maar praten over omvolking mag niet! Want refereert aan de Nazi´s.
De ene nazivergelijking is dus niet de andere.
Tis vooral triest dat ze het doen terwijl ze van zichzelf weten dat ze het bij Mohammedanen niet zouden durven.quote:Op maandag 28 april 2025 12:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hadden die twee VARA-helden onlangs ook weer niet een dijenkletser van een Paas-persiflage?
Wat een humoristische helden zijn het toch, die twee.
Klopt ook gewoon zeker...quote:Op maandag 28 april 2025 12:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je hem maakt en een rechts iemand is het lijdend voorwerp, dan mag het. Als een links iemand de klos is, moet er zoveel mogelijk schande en ophef komen.
Zo zit het volgens mij. Al probeer ik het nog te snappen hoe het exact in dit land werkt.
Straffe sneeuwvlokjes wel, die Faberfanboys, dat ze bij deze temperaturen niet smelten.quote:
In Faberfanboys zit toevallig ook het woord Aberfanboys, snap jequote:Op maandag 28 april 2025 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Straffe sneeuwvlokjes wel, die Faberfanboys, dat ze bij deze temperaturen niet smelten.
He?quote:Op maandag 28 april 2025 15:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
In Faberfanboys zit toevallig ook het woord Aberfanboys, snap je
Misschien kun je een soort van Aberkullie Lebensborn-boerderij beginnen met de Aberfanboyz?quote:Op maandag 28 april 2025 15:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
In Faberfanboys zit toevallig ook het woord Aberfanboys, snap je
Het kan qua humor nog niet helemaal tippen aan Lubach, maar het was best een leuk stukje.quote:Op maandag 28 april 2025 12:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hadden die twee VARA-helden onlangs ook weer niet een dijenkletser van een Paas-persiflage?
Wat een humoristische helden zijn het toch, die twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |