Zo cringequote:Op zondag 17 december 2023 22:46 schreef Bezsen het volgende:
Viaplay commentaar leest nu wikipedia pagina voor
Die bakt er niet veel meer van.quote:Op zondag 17 december 2023 22:47 schreef Doevelaer het volgende:
Nog geen enkele vieze Sherrock finish gezien
Hopen voor hem dat dit niet voor Menzies geldt.quote:Op zondag 17 december 2023 22:47 schreef Doevelaer het volgende:
Nog geen enkele vieze Sherrock finish gezien
Dit zijn teksten @monkyyyquote:Op zondag 17 december 2023 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Fallon moet alles op alles zetten om deze set te pakken
@bartnollesquote:Op zondag 17 december 2023 22:49 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik krijg zware Lilian Marijnissen vibes bij mej. Sherrock.
Marijnissen ziet er veel beter uit joh.quote:Op zondag 17 december 2023 22:49 schreef AllesKaputt het volgende:
Dan vind ik Lilian Marijnissen toch stukken knapper.quote:Op zondag 17 december 2023 22:49 schreef AllesKaputt het volgende:
En het kabinet doet NIETS.quote:Op zondag 17 december 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Walgelijk, schandalig, we zijn te kakken gezet
Dezelfde rare verwrongen halfgrijnsquote:Op zondag 17 december 2023 22:50 schreef Wertha het volgende:
[..]
Marijnissen ziet er veel beter uit joh.
Die kun je melken.quote:Op zondag 17 december 2023 22:49 schreef AllesKaputt het volgende:
Marijnissen ziet er echter niet uit alsof ze mentaal beperkt is. En, in tegenstelling tot Sherrock, is dat ook daadwerkelijk nietquote:Op zondag 17 december 2023 22:50 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dezelfde rare verwrongen halfgrijns
Bartje heeft daar ooit flink aan zitten lurken. De kleine opdonder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |