Ibi 'niets aan toe te voegen' Afellayquote:
Sultans of Swing van het zelfde concert, drummertje gaat helemaal los, showtje op de gitaar van Knopfler, boh boh bohquote:Op zondag 17 december 2023 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze man weet. De live versie is nog genialer.
Is ook te hoog dat vakjequote:Op zondag 17 december 2023 21:22 schreef Bezsen het volgende:
Webster krijgt geen peilen op tops op 75.
Ohquote:Op zondag 17 december 2023 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk eerder weer De Jong ofzo.
Is dat allemaal wel haram?quote:Op zondag 17 december 2023 21:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sultans of Swing van het zelfde concert, drummertje gaat helemaal los, showtje op de gitaar van Knopfler, boh boh boh
Alchemy?quote:Op zondag 17 december 2023 21:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sultans of Swing van het zelfde concert, drummertje gaat helemaal los, showtje op de gitaar van Knopfler, boh boh boh
@fetX is groot fan omdat Jansen nu een paar keer vierde is geworden met AZquote:Op zondag 17 december 2023 21:21 schreef Szura het volgende:
Hoe eerder Pascal Jansen uit ons leven is, hoe beter
Bald fraud
quote:Op zondag 17 december 2023 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Webster kan amper de pijlen uit D20 halen
Zometeen Wattimena die een psychotische aanval krijgt jaaaaquote:Op zondag 17 december 2023 21:22 schreef Bezsen het volgende:
Laat Zonneveld dit dan ook maar snel 3-0 winnen.
Het zijn avonden als dit die mij de donkere dagen voor kerst doorhelpenquote:Op zondag 17 december 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zometeen Wattimena die een psychotische aanval krijgt jaaaa
Dit seizoen is het wel minder, afgelopen jaren was gewoon prima voor de kwaliteit die ze hadden.quote:Op zondag 17 december 2023 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx is groot fan omdat Jansen nu een paar keer vierde is geworden met AZ
Dat vind ik nog altijd maar raar.
Wat een unaniem belachelijk groot succes.quote:Op zondag 17 december 2023 21:19 schreef KingRoland het volgende:
LIKE GEKREGEN VAN @:IKGEEFENKELLIKES
JAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
mijn dag kan niet meer stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |