Het probleem is echter dat ik vanavond een afspraakje heb met een ander meisje dat ik afgelopen zondag heb ontmoet en sindsdien erg leuk vind. Heb ook wel het gevoel dat het wel eens meer zou kunnen worden.
Maar vind het lullig voor mijn ex en weet niet of ik dit haar moet vertellen of niet. We hebben een tijdje ruzie gehad en praten sinds een paar maanden weer met elkaar. Vind haar wel aardig, maar voel niks meer voor haar. Weet nu echt niet wat ik moet doen? Moet ik tegen haar zeggen dat ik met een ander meisje ga en hoe kan ik dat doen zonder haar te kwetsen??? Zou het namelijk zonde vinden als hierdoor het contact weer verdwijnt.
Heeft er iemand goede tips voor mij???
Maakt niet uit hoe je het zegt, als je haar verteld dat er geen kans meer is, dat is nou eenmaal niet leuk...
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:22 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
Gewoon tegen haar zeggen. Dan weet zij zelf ook waar ze aan toe is.
Uitgaan met die meid waar je mee afgesproken hebt, en met die ervaring gaat bedenken wat je wil?
Zolang je nog nix hebt, heb je geen verplichtingen...
Maargoed, ik heb makkelijk praten... zelfs al had ik dat kaartje gekregen, ik zou geen enkele moeite hebben om te kiezen
quote:Heb je nog foto's voor me?
Op vrijdag 14 februari 2003 19:28 schreef The-What het volgende:[..]
quote:Je ex is je EX. Die hoef je helemaal niks te vertellen want het is namelijk uit.
Op vrijdag 14 februari 2003 19:31 schreef Blink het volgende:
het gaat ook niet om kiezen. Wil met dat nieuwe meisje verder, maar weet niet hoe ik dat aan mijn ex moet vertellen. dat is t probleem.
quote:Je moet op meerdere paarden gokken.
Op vrijdag 14 februari 2003 19:20 schreef Blink het volgende:
Ik zit met een klein probleem. Ik heb vandaag een valentijnskaart gehad van mijn ex-vriendin. Ze zegt dat ze me nog steeds leuk vind en ze het weer opnieuw wil proberen.Het probleem is echter dat ik vanavond een afspraakje heb met een ander meisje dat ik afgelopen zondag heb ontmoet en sindsdien erg leuk vind. Heb ook wel het gevoel dat het wel eens meer zou kunnen worden.
Maar vind het lullig voor mijn ex en weet niet of ik dit haar moet vertellen of niet. We hebben een tijdje ruzie gehad en praten sinds een paar maanden weer met elkaar. Vind haar wel aardig, maar voel niks meer voor haar. Weet nu echt niet wat ik moet doen? Moet ik tegen haar zeggen dat ik met een ander meisje ga en hoe kan ik dat doen zonder haar te kwetsen??? Zou het namelijk zonde vinden als hierdoor het contact weer verdwijnt.
Heeft er iemand goede tips voor mij???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |