abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8483775
Ik zit met een klein probleem. Ik heb vandaag een valentijnskaart gehad van mijn ex-vriendin. Ze zegt dat ze me nog steeds leuk vind en ze het weer opnieuw wil proberen.

Het probleem is echter dat ik vanavond een afspraakje heb met een ander meisje dat ik afgelopen zondag heb ontmoet en sindsdien erg leuk vind. Heb ook wel het gevoel dat het wel eens meer zou kunnen worden.

Maar vind het lullig voor mijn ex en weet niet of ik dit haar moet vertellen of niet. We hebben een tijdje ruzie gehad en praten sinds een paar maanden weer met elkaar. Vind haar wel aardig, maar voel niks meer voor haar. Weet nu echt niet wat ik moet doen? Moet ik tegen haar zeggen dat ik met een ander meisje ga en hoe kan ik dat doen zonder haar te kwetsen??? Zou het namelijk zonde vinden als hierdoor het contact weer verdwijnt.

Heeft er iemand goede tips voor mij???

vrijdag 14 februari 2003 @ 19:21:41 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_8483801
Wees er gewoon eerlijk over...

Maakt niet uit hoe je het zegt, als je haar verteld dat er geen kans meer is, dat is nou eenmaal niet leuk...

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 14 februari 2003 @ 19:22:40 #3
36647 KapiteinRuigbaard
Kom maar Kitty Kitty Breezah!
pi_8483824
Gewoon tegen haar zeggen. Dan weet zij zelf ook waar ze aan toe is.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn
pi_8483855
Als je niks meer voor je ex voelt moet je haar geen hoop geven en het haar gewoon vertellen. Dat je een ander leuk vind hoef je daarvoor niet aan te geven. Dat zal haar onnodig pijn doen. Aan de andere kant maakt het het wel duidelijker voor je ex.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_8483946
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:22 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
Gewoon tegen haar zeggen. Dan weet zij zelf ook waar ze aan toe is.

pi_8483958
Jullie hebben wel gelijk. Maar hoe doe je dat?
Ik vind een sms gewoonweg niet kunnen, want das te onpersoonlijk en doe het ook liever niet over de telefoon. Maar kan niet met haar afspreken, want dan geef ik haar weer valse hoop. Mij lijkt het het beste om het gewoon te vertellen volgende x dat ik haar zie, maar dat kan nog wel even duren. het is gewoon zo dat je dit nooit goed kan doen lijkt wel!
pi_8483979
sex met je ex!
oleeee
  vrijdag 14 februari 2003 @ 19:30:37 #8
2503 Vuurvos
Een Vurig Vosje
pi_8483989
Tsja, 'k zal wel te nuchter zijn ervoor...

Uitgaan met die meid waar je mee afgesproken hebt, en met die ervaring gaat bedenken wat je wil?

Zolang je nog nix hebt, heb je geen verplichtingen...
Maargoed, ik heb makkelijk praten... zelfs al had ik dat kaartje gekregen, ik zou geen enkele moeite hebben om te kiezen

Better to have loved and lost then never loved at al... yeah right.
pi_8484015
het gaat ook niet om kiezen. Wil met dat nieuwe meisje verder, maar weet niet hoe ik dat aan mijn ex moet vertellen. dat is t probleem.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 19:32:53 #10
36647 KapiteinRuigbaard
Kom maar Kitty Kitty Breezah!
pi_8484026
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:28 schreef The-What het volgende:

[..]

Heb je nog foto's voor me?
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn
pi_8484035
Wat is 'r nummer? Ik leg 't wel even uit
pi_8484051
wacht 1st vanavond af...dan weet je ook precies wat je voor dat meisje voelt, en dan kan je kijken voor wie je wilt gaan.
pi_8493180
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:31 schreef Blink het volgende:
het gaat ook niet om kiezen. Wil met dat nieuwe meisje verder, maar weet niet hoe ik dat aan mijn ex moet vertellen. dat is t probleem.
Je ex is je EX. Die hoef je helemaal niks te vertellen want het is namelijk uit.
en haalt het maar net!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 13:18:06 #14
47155 terpstra_en_onderkin
Hier ben ik, met onderkinnen!
pi_8493205
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:20 schreef Blink het volgende:
Ik zit met een klein probleem. Ik heb vandaag een valentijnskaart gehad van mijn ex-vriendin. Ze zegt dat ze me nog steeds leuk vind en ze het weer opnieuw wil proberen.

Het probleem is echter dat ik vanavond een afspraakje heb met een ander meisje dat ik afgelopen zondag heb ontmoet en sindsdien erg leuk vind. Heb ook wel het gevoel dat het wel eens meer zou kunnen worden.

Maar vind het lullig voor mijn ex en weet niet of ik dit haar moet vertellen of niet. We hebben een tijdje ruzie gehad en praten sinds een paar maanden weer met elkaar. Vind haar wel aardig, maar voel niks meer voor haar. Weet nu echt niet wat ik moet doen? Moet ik tegen haar zeggen dat ik met een ander meisje ga en hoe kan ik dat doen zonder haar te kwetsen??? Zou het namelijk zonde vinden als hierdoor het contact weer verdwijnt.

Heeft er iemand goede tips voor mij???

Je moet op meerdere paarden gokken.
Probeer met met beide en als het goed gaat met 1 dan dump je die ander.
Ik ben nog steeds kampioen in het zwembad. Alleen nu de koningin van de bommetjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')