Nee hoor, een oprechte vraag. Is die nu al afgeschreven?quote:Op maandag 18 december 2023 16:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
de drank vloeit weer rijkelijk vandaag zo te lezen
Afgetest door sjaak troost?quote:Op maandag 18 december 2023 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, een oprechte vraag. Is die nu al afgeschreven?
Sta ik ook van te kijken ja. Heeft pas 1 helft gespeeld en dat was toen hij net 2 dagen in Amsterdam was,quote:Op maandag 18 december 2023 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, een oprechte vraag. Is die nu al afgeschreven?
Geblesseerd, schijnt ook een terugslag gehad te hebben dus of hij aan gaat sluiten op het trainingskamp is afwachten.quote:Op maandag 18 december 2023 16:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sta ik ook van te kijken ja. Heeft pas 1 helft gespeeld en dat was toen hij net 2 dagen in Amsterdam was,
Daarna blessureleed, geen idee hoe het nu met hem is. Schijnt wel één van de grootste Noorse talenten te zijn maar dat zegt vaak in het grote mensen voetbal niet zoveel.
daarom alleen al iemand erbij voor die positie.quote:Op maandag 18 december 2023 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geblesseerd, schijnt ook een terugslag gehad te hebben dus of hij aan gaat sluiten op het trainingskamp is afwachten.
Een van de grootste talenten uit de Noorse voetbalcompetitie,dat is net wat anders.quote:Op maandag 18 december 2023 16:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sta ik ook van te kijken ja. Heeft pas 1 helft gespeeld en dat was toen hij net 2 dagen in Amsterdam was,
Daarna blessureleed, geen idee hoe het nu met hem is. Schijnt wel één van de grootste Noorse talenten te zijn maar dat zegt vaak in het grote mensen voetbal niet zoveel.
Garantie voor succesquote:Op maandag 18 december 2023 14:58 schreef RamboDirk het volgende:
In februari naar Noorwegen moeten met al die exotische jongens
Al een jaar of 2 en niet het idee dat ze al wakker zijn.quote:Op maandag 18 december 2023 16:36 schreef -XOR- het volgende:
Ik biljf het trouwens bizar vinden dat Ajax zo heeft zitten slapen
Is dat zo?quote:
Ik snap wel dat hij niet speelt of weinig want hij is 3e spits en Brobbey als 1 van de weinige spelers in vorm maar wel met je eens dat hem verhuren weinig zin heeft want zal je net zien dat er iemand langdurig uitvalt.quote:Op maandag 18 december 2023 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Snap niet dat hij niet speelt
EN
er blijft echt niets over he, de bank is straks B-jeugd of hoe heet het tegenwoordig.
verplichte optie tot koop erbij zou ik zeggenquote:Op maandag 18 december 2023 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel zin als het huur is.
Je hebt nu 3 spitsen. Hij is duidelijk 3e in pikorde. Ik zie zelf ook niet echt in hem onze nr 9 in de 4-3-3 om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 18 december 2023 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Snap niet dat hij niet speelt
EN
er blijft echt niets over he, de bank is straks B-jeugd of hoe heet het tegenwoordig.
Klopt, alleen als er wat met Brobbey of Akpom gebeurt heb je er nog maar 1.quote:Op maandag 18 december 2023 17:17 schreef Bofjijff het volgende:
Je hebt nu 3 spitsen. Hij is duidelijk 3e in pikorde. Ik zie zelf ook niet echt in hem onze nr 9 in de 4-3-3 om eerlijk te zijn.
Het lijkt me wel een spits die wat kan in de kleine ruimte dus in een "normaal" Ajax dat rond de 16 van de tegenstander speelt zou het best kunnen, alleen weet ik niet of we nog aan dat voetbal toe gaan komen dit seizoen.quote:Op maandag 18 december 2023 17:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
verplichte optie tot koop erbij zou ik zeggen
[..]
Je hebt nu 3 spitsen. Hij is duidelijk 3e in pikorde. Ik zie zelf ook niet echt in hem onze nr 9 in de 4-3-3 om eerlijk te zijn.
Doe dan Marc en Edwin ook even en de RVC en en enquote:Op maandag 18 december 2023 17:21 schreef -XOR- het volgende:
Moet er trouwens niet nog een leuk kerstpakketje voor Svennie samengesteld worden? Spijkerbommetje, kerstkaart met antrax, doosje parasolzwamthee, zakje driongummibeertjes, saringas met dennengeur voor bij de kunstkerstboom, arsenicumbanketstaaf...
Neuh, Edje en Marc zijn net het ziekenhuis uit, dat zou te sadistisch zijn.quote:Op maandag 18 december 2023 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doe dan Marc en Edwin ook even en de RVC en en en
Van je kerstpakket van vorig jaar?quote:Op maandag 18 december 2023 17:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, Edje en Marc zijn net het ziekenhuis uit, dat zou te sadistisch zijn.
Ze gaan voor Rijkhoffquote:Op maandag 18 december 2023 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, alleen als er wat met Brobbey of Akpom gebeurt heb je er nog maar 1.
In Jong zie ik ook niet echt een spits lopen.
Prima als hij gaat, alleen moet er dan wel wat bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |