Als ik op 1 positie een versterking zou mogen halen dan is dat VM, die Mannsverk hebben we nog niet gezien maar het blijft vooralsnog behelpen met zessen die dat niet zijn, ook Vos niet.quote:Op maandag 18 december 2023 14:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hopelijk halen ze nog een goede ervaren verdediger. Daar zit verreweg het grootste probleem, veel onzekerheid wat uiteindelijk de rest van het team ook geen goed doet.
Wat mij betreft mag Sutalo gaan banken, die straalt één en al onzekerheid uit.quote:Op maandag 18 december 2023 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik op 1 positie een versterking zou mogen halen dan is dat VM, die Mannsverk hebben we nog niet gezien maar het blijft vooralsnog behelpen met zessen die dat niet zijn, ook Vos niet.
Ik hoop iig dat ze het nog even uitstellen, vroeg genoeg om dat eind maart te besluiten, tenzij er een buitenkans is van een trainer die je kan halen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:33 schreef Pedroso het volgende:
Wel benieuwd wat of ze volgend seizoen nog doorgaan met Van 't Schip. Was volgens mij de bedoeling om hem als tussenpaus aan te stellen om volgende seizoen voor een topper (op eredivisieniveau dan) te gaan.
Ik zie het zomaar gebeuren dat ze toch voor Van 't Schip gaan. Niet persé mijn 1e optie overigens.
Als ze voldeden was het niet zo'n gatenkaas, niet dat het mijn 1e keuze zou zijn maar een type De Roon kan je wel gebruiken, dan gaat je achterste linie ook meteen beter voetballen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Sutalo gaan banken, die straalt één en al onzekerheid uit.
Voor de VM heb je Mannsverk (schijnt een groot talent te zijn, komt van Bodo toch?), Tahihorivic,Vos en ook evt. Rensch nog. Daar moet er toch wel één van kunnen voldoen?
Vos is ook geen 6 inderdaad. Keihard nodig een 6. Als speler in het team en hopelijk ook iemand die dan ook nog de rest goed neerzet en de boel een beetje bij les houdt als er weer eens geslapen wordt. Walgelijke woorden, maar we need a sterkhouder en balansbewaker...quote:Op maandag 18 december 2023 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik op 1 positie een versterking zou mogen halen dan is dat VM, die Mannsverk hebben we nog niet gezien maar het blijft vooralsnog behelpen met zessen die dat niet zijn, ook Vos niet.
Vos vindt zichzelf heel wat. Irriteer me mateloos aan die gastquote:Op maandag 18 december 2023 14:50 schreef manny het volgende:
[..]
Vos is ook geen 6 inderdaad. Keihard nodig een 6. Als speler in het team en hopelijk ook iemand die dan ook nog de rest goed neerzet en de boel een beetje bij les houdt als er weer eens geslapen wordt. Walgelijke woorden, maar we need a sterkhouder en balansbewaker...![]()
![]()
Als je met Taylor en Akpom op een middenveld loopt die geen idee hebben wat defensieve arbeid is verzuipt een goede 6 ook gewoon.quote:Op maandag 18 december 2023 14:50 schreef manny het volgende:
[..]
Vos is ook geen 6 inderdaad. Keihard nodig een 6. Als speler in het team en hopelijk ook iemand die dan ook nog de rest goed neerzet en de boel een beetje bij les houdt als er weer eens geslapen wordt. Walgelijke woorden, maar we need a sterkhouder en balansbewaker...![]()
![]()
Dit valt zelfs Overmars nog te verwijten, dat Alvarez goed uitpakte op die positie was ook meer geluk dan wijsheid omdat hij als rcv gehaald is, verdedigend vulde hij het goed in.quote:Op maandag 18 december 2023 14:50 schreef manny het volgende:
[..]
![]()
Akpom kan ook helemaal niet op 10, Taylor is wel een redelijke 8, Hlynsson kan het wel maar dan nog heb je een goeie 6 erachter nodig.quote:Op maandag 18 december 2023 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je met Taylor en Akpom op een middenveld loopt die geen idee hebben wat defensieve arbeid is verzuipt een goede 6 ook gewoon.
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 18 december 2023 14:58 schreef RamboDirk het volgende:
In februari naar Noorwegen moeten met al die exotische jongens
Maar als je dan hoort dat men op zoek is naar een "type Matusiwa" dan zakt de moed weer in je schoenen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:50 schreef manny het volgende:
[..]
![]()
Ik las afgelopen week hier dat men vooral is op zoek naar iemand die het sfeertje bewaakt.quote:Op maandag 18 december 2023 15:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar als je dan hoort dat men op zoek is naar een "type Matusiwa" dan zakt de moed weer in je schoenen.
Als defensieve middenvelderquote:Op maandag 18 december 2023 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las afgelopen week hier dat men vooral is op zoek naar iemand die het sfeertje bewaakt.
quote:
quote:Op maandag 11 december 2023 19:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die opstellingen waren dan ook niet het grootste probleem.. Onder Schreuder is de sfeer naar de tyfus gegaan; Steijn heeft dat doorgezet, en kon niet eens uitleggen dat het handig is, de bal naar een medespeler te passen ipv een tegenstander.
John heeft de sfeer aardig gefixed en de meeste begrijpen nu dat je een bal naar je medespeler moet spelen; op af een toe wat verval in oud gedrag na dan.
Ik weet niet wat hij dacht gisteren maar de spelers zitten allemaal in het rood dus we doen het maar weer zonder middenveld werkte niet sfeerverhogend.quote:
Zoveel spelers die totaal blind naar voren rennen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je met Taylor en Akpom op een middenveld loopt die geen idee hebben wat defensieve arbeid is verzuipt een goede 6 ook gewoon.
goed verhaal dit. Lekker ontopic ook als het over een defensieve middenvelder gaat. Was de dwang om in het Ajax topic iets te melden toch weer te groot he. Volgende keer beterquote:
Ik ben toch wel benieuwd of ze nog met wat komen in de winterstop.quote:Op maandag 18 december 2023 16:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
goed verhaal dit. Lekker ontopic ook als het over een defensieve middenvelder gaat. Was de dwang om in het Ajax topic iets te melden toch weer te groot he. Volgende keer beter
je hoort en ziet vrij weinig erover. Maar laat me graag verrassen hierinquote:Op maandag 18 december 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd of ze nog met wat komen in de winterstop.
Waarom zou je voor een defensieve middenvelder gaan als je ook gewoon het sfeertje kan verbeterenquote:Op maandag 18 december 2023 16:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
goed verhaal dit. Lekker ontopic ook als het over een defensieve middenvelder gaat. Was de dwang om in het Ajax topic iets te melden toch weer te groot he. Volgende keer beter
de drank vloeit weer rijkelijk vandaag zo te lezenquote:Op maandag 18 december 2023 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een defensieve middenvelder gaan als je ook gewoon het sfeertje kan verbeteren
En die gozer die door Feyenoord werd afgetest is toch een pure 6? Of voldoet 'ie niet omdat hij een blessure heeft. Anders is dat wel erg zonde geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |