Feitelijk maar 3,5 week omdat er ook nog gebekerd wordt. Niet veel nee.quote:Op maandag 18 december 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
De winterstop is wel korter dan ik had gedacht, hopelijk voldoende om te herstellen.
Zelfs in de tussenronde van de perenleague zitten er wel wat betere clubs dan PEC of Almere.quote:Op maandag 18 december 2023 13:42 schreef Pedroso het volgende:
Na de volgende Europese ronde waarschijnlijk nog de enige die Europees actief is (al is de kans ook groot dat ze er alle 3 uit liggen natuurlijk).
Klopt, acht de kans dan ook groot dat ze er ook uitliggen. Al kan een goede ervaren verdediger er bijhalen het ergste pijnpunt enigszins verzachten. En er zullen ook beste tegenstanders van het kaliber AEK bijzitten.quote:Op maandag 18 december 2023 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs in de tussenronde van de perenleague zitten er wel wat betere clubs dan PEC of Almere.
Denk het laatste, tenzij we in de winterstop wat versterkingen erbij krijgenquote:Op maandag 18 december 2023 13:42 schreef Pedroso het volgende:
Na de volgende Europese ronde waarschijnlijk nog de enige die Europees actief is (al is de kans ook groot dat ze er alle 3 uit liggen natuurlijk).
Wilde het net posten, dat is verreweg de zwaarste.quote:Op maandag 18 december 2023 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eintracht Frankfurt vermijden. De rest is te doen
Volgens mij juist langer dan ie in jaren is geweest (behoudens vorig jaar).quote:Op maandag 18 december 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
De winterstop is wel korter dan ik had gedacht, hopelijk voldoende om te herstellen.
Ja.quote:Op maandag 18 december 2023 14:17 schreef Tarado het volgende:
Taaie Noren, kunstgras ook neem ik aan?
Zitten dan net in de voorbereiding op het nieuwe seizoen en zullen wel weer leeggekocht worden volgende maandquote:Op maandag 18 december 2023 14:17 schreef Tarado het volgende:
Taaie Noren, kunstgras ook neem ik aan?
Het is ook voornamelijk hoe je er zelf voorstaat en dat is nogal wisselvallig.quote:Op maandag 18 december 2023 14:21 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig geen Frankfurt en ook geen Legia.
Voor de rest geen idee hoe Bodo er momenteel voorstaat, hebben de laatste jaren leuke spelers voortgebracht maar die vertrekken meestal ook weer heel snel.
Die spelen eerst nog een tussentussenronde.quote:Op maandag 18 december 2023 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelen jullie nu tegen Bodo of Glimt?
Dat sowieso. Hopelijk halen ze nog een goede ervaren verdediger. Daar zit verreweg het grootste probleem, veel onzekerheid wat uiteindelijk de rest van het team ook geen goed doet.quote:Op maandag 18 december 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook voornamelijk hoe je er zelf voorstaat en dat is nogal wisselvallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |