Dus dit kan nietquote:Op zondag 17 december 2023 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heel zuur, want het was gewoon een goal geweest. Geen buitenspel namelijk..
Maar goed, hij wilde de bal aannemen en inschieten. Niet gek, maar als het fout gaat is het een schande.
Die aanname zal 9 van de 10 keer goed gaan, dus het kan wel. Maar vandaag...vandaag faalde heel Ajax. Behalve onze Brian dan misschien. De rest was waardeloos.quote:
Haha eens, voor hem lopen ze net zo hard als voor Maurice. Je zag Ajax bij elke counter terug sjokken. Niet ff op tempo sprinten...nee sjokken.quote:Op zondag 17 december 2023 23:34 schreef ThijsTH het volgende:
Ontsla die Valkanis op staande voet! Die vent moet morgen op een vliegtuig naar down under zitten, en niet voor vakantie!!!!
Met dank aan de muitende spelers, a la berghuis.quote:Op zondag 17 december 2023 18:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Onzin onder Steijn daalde het niveau gewoon wekelijks op het einde.
Berghius was weer debet aan puntverlies. Deze had waarschijnlijk door de VAR goedgekeurd én us Steven wist daarna nog een open kans te verprutsen die hij met zijn "prachtige traptechniek" besloot naast te schuiven vanaf een meter of 16. Nee Steven is wel klaar.quote:
Gisteren was ook vooral kracht, die wedstrijd tegen AEK zag je dat al en dan is de hersteltijd te kort, je ziet ook aan de opstelling dat het meer om fitheid gaat dan tactiek wie er instaan en wie er ook maar deels mee kunnen doen.quote:Op maandag 18 december 2023 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Zuur puntverlies als je kijkt hoe die tegengoals vallen, maar het is inherent aan de onvolwassenheid van deze ploeg. Ook zonde dat je de druk op AZ en Twente niet wat verhoogt.
We krijgen over het algemeen gewoon veel te veel tegendoelpunten.quote:Op maandag 18 december 2023 08:58 schreef PicoMMP het volgende:
PEC thuis: 2-0 voor, alsnog puntverlies
Almere uit: 1-2 voor, alsnog puntverlies
PSV uit: 1-2 voor, alsnog puntverlies
Utrecht uit: 2-3 voor, alsnog puntverlies
AEK uit: 0-1 voor, alsnog puntverlies
Marseille thuis: 2-0 voor, alsnog puntverlies
Excelsior uit: 0-1 voor, alsnog puntverlies
We zijn niet zo goed in het verdedigen van een voorsprong
Zolang je het middenveld niet op orde krijgt is dat ook niet zomaar voorbij.quote:Op maandag 18 december 2023 09:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We krijgen over het algemeen gewoon veel te veel tegendoelpunten.
Dat is mij ook een beetje een raadsel, enige wat ik kan bedenken is dat nu nog speelminuten krijgt vanwege fitheid of het gebrek eraan bij anderen, al speelt die Sosa ook als een natte krant, die lijkt de coffeeshops ontdekt te hebben of zo.quote:Op maandag 18 december 2023 09:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb die Martha nu een paar keer zien voetballen, heeft die een prijsvraag bij de make a wish foundation gewonnen ofzo?
Dat kan echt niet jongons
Bij Steven is het al een paar weken gaande natuurlijk, die heeft niet al te veel zelfvertrouwen op dit moment voor de goal.quote:Op maandag 18 december 2023 00:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die aanname zal 9 van de 10 keer goed gaan, dus het kan wel. Maar vandaag...vandaag faalde heel Ajax. Behalve onze Brian dan misschien. De rest was waardeloos.
Sosa, Forbs en Mikautadze hebben niet laten zien dat ze beter zijn dan Martha. Dus tja.quote:Op maandag 18 december 2023 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is mij ook een beetje een raadsel, enige wat ik kan bedenken is dat nu nog speelminuten krijgt vanwege fitheid of het gebrek eraan bij anderen, al speelt die Sosa ook als een natte krant, die lijkt de coffeeshops ontdekt te hebben of zo.
Sosa denkt dat je alleen maar als een bezetene naar voren moet rennen.quote:Op maandag 18 december 2023 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is mij ook een beetje een raadsel, enige wat ik kan bedenken is dat nu nog speelminuten krijgt vanwege fitheid of het gebrek eraan bij anderen, al speelt die Sosa ook als een natte krant, die lijkt de coffeeshops ontdekt te hebben of zo.
Denk dat Forbs ook niet volledig fit is.quote:Op maandag 18 december 2023 09:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sosa, Forbs en Mikautadze hebben niet laten zien dat ze beter zijn dan Martha. Dus tja.
Dit is geen regelmaat meer, dit is een patroon.quote:Op maandag 18 december 2023 08:58 schreef PicoMMP het volgende:
PEC thuis: 2-0 voor, alsnog puntverlies
Almere uit: 1-2 voor, alsnog puntverlies
PSV uit: 1-2 voor, alsnog puntverlies
Utrecht uit: 2-3 voor, alsnog puntverlies
AEK uit: 0-1 voor, alsnog puntverlies
Marseille thuis: 2-0 voor, alsnog puntverlies
Excelsior uit: 0-1 voor, alsnog puntverlies
We zijn niet zo goed in het verdedigen van een voorsprong
Na Hato de aandrang van trainers dat elk jonkie meteen goed genoeg is.quote:Op maandag 18 december 2023 09:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb die Martha nu een paar keer zien voetballen, heeft die een prijsvraag bij de make a wish foundation gewonnen ofzo?
Dat kan echt niet jongons
Dit is ronduit verdacht.quote:Op maandag 18 december 2023 10:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is geen regelmaat meer, dit is een patroon.
Denk het niet hoor, al is zo'n Hlynsson al zo'n beetje onmisbaar op dit middenveld en dat zegt wel veel.quote:Op maandag 18 december 2023 10:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na Hato de aandrang van trainers dat elk jonkie meteen goed genoeg is.
gebrek aan beter + ervaring. Dan kom je nu al uit bij spelers als hlynsson. Hato is zijn leeftijd voorbij en kan je zonder alternatief niet laten banken.quote:Op maandag 18 december 2023 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, al is zo'n Hlynsson al zo'n beetje onmisbaar op dit middenveld en dat zegt wel veel.
Goeie speler hoor maar die zou ook rustig gebracht moeten worden, die speelt veel teveel voor het goeie.
Hlynsson is gewoon een goeie speler dus of dat gebrek aan beter is weet ik niet maar een goed alternatief voor hem is er niet.quote:Op maandag 18 december 2023 12:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gebrek aan beter + ervaring. Dan kom je nu al uit bij spelers als hlynsson. Hato is zijn leeftijd voorbij en kan je zonder alternatief niet laten banken.
Martha is ook gebrek aan beter, Sosa valt steeds vaker door de mand en over Avila is al teveel gezegd. Zou je bijna willen dat wijndal weer direct terugkomt.
Wel nee de rest is gewoon zo slecht.quote:Op maandag 18 december 2023 10:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na Hato de aandrang van trainers dat elk jonkie meteen goed genoeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |