Dus dit kan nietquote:Op zondag 17 december 2023 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heel zuur, want het was gewoon een goal geweest. Geen buitenspel namelijk..
Maar goed, hij wilde de bal aannemen en inschieten. Niet gek, maar als het fout gaat is het een schande.
Die aanname zal 9 van de 10 keer goed gaan, dus het kan wel. Maar vandaag...vandaag faalde heel Ajax. Behalve onze Brian dan misschien. De rest was waardeloos.quote:
Haha eens, voor hem lopen ze net zo hard als voor Maurice. Je zag Ajax bij elke counter terug sjokken. Niet ff op tempo sprinten...nee sjokken.quote:Op zondag 17 december 2023 23:34 schreef ThijsTH het volgende:
Ontsla die Valkanis op staande voet! Die vent moet morgen op een vliegtuig naar down under zitten, en niet voor vakantie!!!!
Met dank aan de muitende spelers, a la berghuis.quote:Op zondag 17 december 2023 18:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Onzin onder Steijn daalde het niveau gewoon wekelijks op het einde.
Berghius was weer debet aan puntverlies. Deze had waarschijnlijk door de VAR goedgekeurd én us Steven wist daarna nog een open kans te verprutsen die hij met zijn "prachtige traptechniek" besloot naast te schuiven vanaf een meter of 16. Nee Steven is wel klaar.quote:
Gisteren was ook vooral kracht, die wedstrijd tegen AEK zag je dat al en dan is de hersteltijd te kort, je ziet ook aan de opstelling dat het meer om fitheid gaat dan tactiek wie er instaan en wie er ook maar deels mee kunnen doen.quote:Op maandag 18 december 2023 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Zuur puntverlies als je kijkt hoe die tegengoals vallen, maar het is inherent aan de onvolwassenheid van deze ploeg. Ook zonde dat je de druk op AZ en Twente niet wat verhoogt.
We krijgen over het algemeen gewoon veel te veel tegendoelpunten.quote:Op maandag 18 december 2023 08:58 schreef PicoMMP het volgende:
PEC thuis: 2-0 voor, alsnog puntverlies
Almere uit: 1-2 voor, alsnog puntverlies
PSV uit: 1-2 voor, alsnog puntverlies
Utrecht uit: 2-3 voor, alsnog puntverlies
AEK uit: 0-1 voor, alsnog puntverlies
Marseille thuis: 2-0 voor, alsnog puntverlies
Excelsior uit: 0-1 voor, alsnog puntverlies
We zijn niet zo goed in het verdedigen van een voorsprong
Zolang je het middenveld niet op orde krijgt is dat ook niet zomaar voorbij.quote:Op maandag 18 december 2023 09:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We krijgen over het algemeen gewoon veel te veel tegendoelpunten.
Dat is mij ook een beetje een raadsel, enige wat ik kan bedenken is dat nu nog speelminuten krijgt vanwege fitheid of het gebrek eraan bij anderen, al speelt die Sosa ook als een natte krant, die lijkt de coffeeshops ontdekt te hebben of zo.quote:Op maandag 18 december 2023 09:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb die Martha nu een paar keer zien voetballen, heeft die een prijsvraag bij de make a wish foundation gewonnen ofzo?
Dat kan echt niet jongons
Bij Steven is het al een paar weken gaande natuurlijk, die heeft niet al te veel zelfvertrouwen op dit moment voor de goal.quote:Op maandag 18 december 2023 00:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die aanname zal 9 van de 10 keer goed gaan, dus het kan wel. Maar vandaag...vandaag faalde heel Ajax. Behalve onze Brian dan misschien. De rest was waardeloos.
Sosa, Forbs en Mikautadze hebben niet laten zien dat ze beter zijn dan Martha. Dus tja.quote:Op maandag 18 december 2023 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is mij ook een beetje een raadsel, enige wat ik kan bedenken is dat nu nog speelminuten krijgt vanwege fitheid of het gebrek eraan bij anderen, al speelt die Sosa ook als een natte krant, die lijkt de coffeeshops ontdekt te hebben of zo.
Sosa denkt dat je alleen maar als een bezetene naar voren moet rennen.quote:Op maandag 18 december 2023 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is mij ook een beetje een raadsel, enige wat ik kan bedenken is dat nu nog speelminuten krijgt vanwege fitheid of het gebrek eraan bij anderen, al speelt die Sosa ook als een natte krant, die lijkt de coffeeshops ontdekt te hebben of zo.
Denk dat Forbs ook niet volledig fit is.quote:Op maandag 18 december 2023 09:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sosa, Forbs en Mikautadze hebben niet laten zien dat ze beter zijn dan Martha. Dus tja.
Dit is geen regelmaat meer, dit is een patroon.quote:Op maandag 18 december 2023 08:58 schreef PicoMMP het volgende:
PEC thuis: 2-0 voor, alsnog puntverlies
Almere uit: 1-2 voor, alsnog puntverlies
PSV uit: 1-2 voor, alsnog puntverlies
Utrecht uit: 2-3 voor, alsnog puntverlies
AEK uit: 0-1 voor, alsnog puntverlies
Marseille thuis: 2-0 voor, alsnog puntverlies
Excelsior uit: 0-1 voor, alsnog puntverlies
We zijn niet zo goed in het verdedigen van een voorsprong
Na Hato de aandrang van trainers dat elk jonkie meteen goed genoeg is.quote:Op maandag 18 december 2023 09:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb die Martha nu een paar keer zien voetballen, heeft die een prijsvraag bij de make a wish foundation gewonnen ofzo?
Dat kan echt niet jongons
Dit is ronduit verdacht.quote:Op maandag 18 december 2023 10:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is geen regelmaat meer, dit is een patroon.
Denk het niet hoor, al is zo'n Hlynsson al zo'n beetje onmisbaar op dit middenveld en dat zegt wel veel.quote:Op maandag 18 december 2023 10:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na Hato de aandrang van trainers dat elk jonkie meteen goed genoeg is.
gebrek aan beter + ervaring. Dan kom je nu al uit bij spelers als hlynsson. Hato is zijn leeftijd voorbij en kan je zonder alternatief niet laten banken.quote:Op maandag 18 december 2023 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, al is zo'n Hlynsson al zo'n beetje onmisbaar op dit middenveld en dat zegt wel veel.
Goeie speler hoor maar die zou ook rustig gebracht moeten worden, die speelt veel teveel voor het goeie.
Hlynsson is gewoon een goeie speler dus of dat gebrek aan beter is weet ik niet maar een goed alternatief voor hem is er niet.quote:Op maandag 18 december 2023 12:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gebrek aan beter + ervaring. Dan kom je nu al uit bij spelers als hlynsson. Hato is zijn leeftijd voorbij en kan je zonder alternatief niet laten banken.
Martha is ook gebrek aan beter, Sosa valt steeds vaker door de mand en over Avila is al teveel gezegd. Zou je bijna willen dat wijndal weer direct terugkomt.
Wel nee de rest is gewoon zo slecht.quote:Op maandag 18 december 2023 10:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na Hato de aandrang van trainers dat elk jonkie meteen goed genoeg is.
Feitelijk maar 3,5 week omdat er ook nog gebekerd wordt. Niet veel nee.quote:Op maandag 18 december 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
De winterstop is wel korter dan ik had gedacht, hopelijk voldoende om te herstellen.
Zelfs in de tussenronde van de perenleague zitten er wel wat betere clubs dan PEC of Almere.quote:Op maandag 18 december 2023 13:42 schreef Pedroso het volgende:
Na de volgende Europese ronde waarschijnlijk nog de enige die Europees actief is (al is de kans ook groot dat ze er alle 3 uit liggen natuurlijk).
Klopt, acht de kans dan ook groot dat ze er ook uitliggen. Al kan een goede ervaren verdediger er bijhalen het ergste pijnpunt enigszins verzachten. En er zullen ook beste tegenstanders van het kaliber AEK bijzitten.quote:Op maandag 18 december 2023 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs in de tussenronde van de perenleague zitten er wel wat betere clubs dan PEC of Almere.
Denk het laatste, tenzij we in de winterstop wat versterkingen erbij krijgenquote:Op maandag 18 december 2023 13:42 schreef Pedroso het volgende:
Na de volgende Europese ronde waarschijnlijk nog de enige die Europees actief is (al is de kans ook groot dat ze er alle 3 uit liggen natuurlijk).
Wilde het net posten, dat is verreweg de zwaarste.quote:Op maandag 18 december 2023 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eintracht Frankfurt vermijden. De rest is te doen
Volgens mij juist langer dan ie in jaren is geweest (behoudens vorig jaar).quote:Op maandag 18 december 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
De winterstop is wel korter dan ik had gedacht, hopelijk voldoende om te herstellen.
Ja.quote:Op maandag 18 december 2023 14:17 schreef Tarado het volgende:
Taaie Noren, kunstgras ook neem ik aan?
Zitten dan net in de voorbereiding op het nieuwe seizoen en zullen wel weer leeggekocht worden volgende maandquote:Op maandag 18 december 2023 14:17 schreef Tarado het volgende:
Taaie Noren, kunstgras ook neem ik aan?
Het is ook voornamelijk hoe je er zelf voorstaat en dat is nogal wisselvallig.quote:Op maandag 18 december 2023 14:21 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig geen Frankfurt en ook geen Legia.
Voor de rest geen idee hoe Bodo er momenteel voorstaat, hebben de laatste jaren leuke spelers voortgebracht maar die vertrekken meestal ook weer heel snel.
Die spelen eerst nog een tussentussenronde.quote:Op maandag 18 december 2023 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelen jullie nu tegen Bodo of Glimt?
Dat sowieso. Hopelijk halen ze nog een goede ervaren verdediger. Daar zit verreweg het grootste probleem, veel onzekerheid wat uiteindelijk de rest van het team ook geen goed doet.quote:Op maandag 18 december 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook voornamelijk hoe je er zelf voorstaat en dat is nogal wisselvallig.
Als ik op 1 positie een versterking zou mogen halen dan is dat VM, die Mannsverk hebben we nog niet gezien maar het blijft vooralsnog behelpen met zessen die dat niet zijn, ook Vos niet.quote:Op maandag 18 december 2023 14:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hopelijk halen ze nog een goede ervaren verdediger. Daar zit verreweg het grootste probleem, veel onzekerheid wat uiteindelijk de rest van het team ook geen goed doet.
Wat mij betreft mag Sutalo gaan banken, die straalt één en al onzekerheid uit.quote:Op maandag 18 december 2023 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik op 1 positie een versterking zou mogen halen dan is dat VM, die Mannsverk hebben we nog niet gezien maar het blijft vooralsnog behelpen met zessen die dat niet zijn, ook Vos niet.
Ik hoop iig dat ze het nog even uitstellen, vroeg genoeg om dat eind maart te besluiten, tenzij er een buitenkans is van een trainer die je kan halen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:33 schreef Pedroso het volgende:
Wel benieuwd wat of ze volgend seizoen nog doorgaan met Van 't Schip. Was volgens mij de bedoeling om hem als tussenpaus aan te stellen om volgende seizoen voor een topper (op eredivisieniveau dan) te gaan.
Ik zie het zomaar gebeuren dat ze toch voor Van 't Schip gaan. Niet persé mijn 1e optie overigens.
Als ze voldeden was het niet zo'n gatenkaas, niet dat het mijn 1e keuze zou zijn maar een type De Roon kan je wel gebruiken, dan gaat je achterste linie ook meteen beter voetballen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Sutalo gaan banken, die straalt één en al onzekerheid uit.
Voor de VM heb je Mannsverk (schijnt een groot talent te zijn, komt van Bodo toch?), Tahihorivic,Vos en ook evt. Rensch nog. Daar moet er toch wel één van kunnen voldoen?
Vos is ook geen 6 inderdaad. Keihard nodig een 6. Als speler in het team en hopelijk ook iemand die dan ook nog de rest goed neerzet en de boel een beetje bij les houdt als er weer eens geslapen wordt. Walgelijke woorden, maar we need a sterkhouder en balansbewaker...quote:Op maandag 18 december 2023 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik op 1 positie een versterking zou mogen halen dan is dat VM, die Mannsverk hebben we nog niet gezien maar het blijft vooralsnog behelpen met zessen die dat niet zijn, ook Vos niet.
Vos vindt zichzelf heel wat. Irriteer me mateloos aan die gastquote:Op maandag 18 december 2023 14:50 schreef manny het volgende:
[..]
Vos is ook geen 6 inderdaad. Keihard nodig een 6. Als speler in het team en hopelijk ook iemand die dan ook nog de rest goed neerzet en de boel een beetje bij les houdt als er weer eens geslapen wordt. Walgelijke woorden, maar we need a sterkhouder en balansbewaker...![]()
![]()
Als je met Taylor en Akpom op een middenveld loopt die geen idee hebben wat defensieve arbeid is verzuipt een goede 6 ook gewoon.quote:Op maandag 18 december 2023 14:50 schreef manny het volgende:
[..]
Vos is ook geen 6 inderdaad. Keihard nodig een 6. Als speler in het team en hopelijk ook iemand die dan ook nog de rest goed neerzet en de boel een beetje bij les houdt als er weer eens geslapen wordt. Walgelijke woorden, maar we need a sterkhouder en balansbewaker...![]()
![]()
Dit valt zelfs Overmars nog te verwijten, dat Alvarez goed uitpakte op die positie was ook meer geluk dan wijsheid omdat hij als rcv gehaald is, verdedigend vulde hij het goed in.quote:Op maandag 18 december 2023 14:50 schreef manny het volgende:
[..]
![]()
Akpom kan ook helemaal niet op 10, Taylor is wel een redelijke 8, Hlynsson kan het wel maar dan nog heb je een goeie 6 erachter nodig.quote:Op maandag 18 december 2023 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je met Taylor en Akpom op een middenveld loopt die geen idee hebben wat defensieve arbeid is verzuipt een goede 6 ook gewoon.
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 18 december 2023 14:58 schreef RamboDirk het volgende:
In februari naar Noorwegen moeten met al die exotische jongens
Maar als je dan hoort dat men op zoek is naar een "type Matusiwa" dan zakt de moed weer in je schoenen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:50 schreef manny het volgende:
[..]
![]()
Ik las afgelopen week hier dat men vooral is op zoek naar iemand die het sfeertje bewaakt.quote:Op maandag 18 december 2023 15:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar als je dan hoort dat men op zoek is naar een "type Matusiwa" dan zakt de moed weer in je schoenen.
Als defensieve middenvelderquote:Op maandag 18 december 2023 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las afgelopen week hier dat men vooral is op zoek naar iemand die het sfeertje bewaakt.
quote:
quote:Op maandag 11 december 2023 19:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die opstellingen waren dan ook niet het grootste probleem.. Onder Schreuder is de sfeer naar de tyfus gegaan; Steijn heeft dat doorgezet, en kon niet eens uitleggen dat het handig is, de bal naar een medespeler te passen ipv een tegenstander.
John heeft de sfeer aardig gefixed en de meeste begrijpen nu dat je een bal naar je medespeler moet spelen; op af een toe wat verval in oud gedrag na dan.
Ik weet niet wat hij dacht gisteren maar de spelers zitten allemaal in het rood dus we doen het maar weer zonder middenveld werkte niet sfeerverhogend.quote:
Zoveel spelers die totaal blind naar voren rennen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je met Taylor en Akpom op een middenveld loopt die geen idee hebben wat defensieve arbeid is verzuipt een goede 6 ook gewoon.
goed verhaal dit. Lekker ontopic ook als het over een defensieve middenvelder gaat. Was de dwang om in het Ajax topic iets te melden toch weer te groot he. Volgende keer beterquote:
Ik ben toch wel benieuwd of ze nog met wat komen in de winterstop.quote:Op maandag 18 december 2023 16:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
goed verhaal dit. Lekker ontopic ook als het over een defensieve middenvelder gaat. Was de dwang om in het Ajax topic iets te melden toch weer te groot he. Volgende keer beter
je hoort en ziet vrij weinig erover. Maar laat me graag verrassen hierinquote:Op maandag 18 december 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd of ze nog met wat komen in de winterstop.
Waarom zou je voor een defensieve middenvelder gaan als je ook gewoon het sfeertje kan verbeterenquote:Op maandag 18 december 2023 16:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
goed verhaal dit. Lekker ontopic ook als het over een defensieve middenvelder gaat. Was de dwang om in het Ajax topic iets te melden toch weer te groot he. Volgende keer beter
de drank vloeit weer rijkelijk vandaag zo te lezenquote:Op maandag 18 december 2023 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een defensieve middenvelder gaan als je ook gewoon het sfeertje kan verbeteren
En die gozer die door Feyenoord werd afgetest is toch een pure 6? Of voldoet 'ie niet omdat hij een blessure heeft. Anders is dat wel erg zonde geweest.
Nee hoor, een oprechte vraag. Is die nu al afgeschreven?quote:Op maandag 18 december 2023 16:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
de drank vloeit weer rijkelijk vandaag zo te lezen
Afgetest door sjaak troost?quote:Op maandag 18 december 2023 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, een oprechte vraag. Is die nu al afgeschreven?
Sta ik ook van te kijken ja. Heeft pas 1 helft gespeeld en dat was toen hij net 2 dagen in Amsterdam was,quote:Op maandag 18 december 2023 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, een oprechte vraag. Is die nu al afgeschreven?
Geblesseerd, schijnt ook een terugslag gehad te hebben dus of hij aan gaat sluiten op het trainingskamp is afwachten.quote:Op maandag 18 december 2023 16:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sta ik ook van te kijken ja. Heeft pas 1 helft gespeeld en dat was toen hij net 2 dagen in Amsterdam was,
Daarna blessureleed, geen idee hoe het nu met hem is. Schijnt wel één van de grootste Noorse talenten te zijn maar dat zegt vaak in het grote mensen voetbal niet zoveel.
daarom alleen al iemand erbij voor die positie.quote:Op maandag 18 december 2023 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geblesseerd, schijnt ook een terugslag gehad te hebben dus of hij aan gaat sluiten op het trainingskamp is afwachten.
Een van de grootste talenten uit de Noorse voetbalcompetitie,dat is net wat anders.quote:Op maandag 18 december 2023 16:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sta ik ook van te kijken ja. Heeft pas 1 helft gespeeld en dat was toen hij net 2 dagen in Amsterdam was,
Daarna blessureleed, geen idee hoe het nu met hem is. Schijnt wel één van de grootste Noorse talenten te zijn maar dat zegt vaak in het grote mensen voetbal niet zoveel.
Garantie voor succesquote:Op maandag 18 december 2023 14:58 schreef RamboDirk het volgende:
In februari naar Noorwegen moeten met al die exotische jongens
Al een jaar of 2 en niet het idee dat ze al wakker zijn.quote:Op maandag 18 december 2023 16:36 schreef -XOR- het volgende:
Ik biljf het trouwens bizar vinden dat Ajax zo heeft zitten slapen
Is dat zo?quote:
Ik snap wel dat hij niet speelt of weinig want hij is 3e spits en Brobbey als 1 van de weinige spelers in vorm maar wel met je eens dat hem verhuren weinig zin heeft want zal je net zien dat er iemand langdurig uitvalt.quote:Op maandag 18 december 2023 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Snap niet dat hij niet speelt
EN
er blijft echt niets over he, de bank is straks B-jeugd of hoe heet het tegenwoordig.
verplichte optie tot koop erbij zou ik zeggenquote:Op maandag 18 december 2023 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel zin als het huur is.
Je hebt nu 3 spitsen. Hij is duidelijk 3e in pikorde. Ik zie zelf ook niet echt in hem onze nr 9 in de 4-3-3 om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 18 december 2023 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Snap niet dat hij niet speelt
EN
er blijft echt niets over he, de bank is straks B-jeugd of hoe heet het tegenwoordig.
Klopt, alleen als er wat met Brobbey of Akpom gebeurt heb je er nog maar 1.quote:Op maandag 18 december 2023 17:17 schreef Bofjijff het volgende:
Je hebt nu 3 spitsen. Hij is duidelijk 3e in pikorde. Ik zie zelf ook niet echt in hem onze nr 9 in de 4-3-3 om eerlijk te zijn.
Het lijkt me wel een spits die wat kan in de kleine ruimte dus in een "normaal" Ajax dat rond de 16 van de tegenstander speelt zou het best kunnen, alleen weet ik niet of we nog aan dat voetbal toe gaan komen dit seizoen.quote:Op maandag 18 december 2023 17:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
verplichte optie tot koop erbij zou ik zeggen
[..]
Je hebt nu 3 spitsen. Hij is duidelijk 3e in pikorde. Ik zie zelf ook niet echt in hem onze nr 9 in de 4-3-3 om eerlijk te zijn.
Doe dan Marc en Edwin ook even en de RVC en en enquote:Op maandag 18 december 2023 17:21 schreef -XOR- het volgende:
Moet er trouwens niet nog een leuk kerstpakketje voor Svennie samengesteld worden? Spijkerbommetje, kerstkaart met antrax, doosje parasolzwamthee, zakje driongummibeertjes, saringas met dennengeur voor bij de kunstkerstboom, arsenicumbanketstaaf...
Neuh, Edje en Marc zijn net het ziekenhuis uit, dat zou te sadistisch zijn.quote:Op maandag 18 december 2023 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doe dan Marc en Edwin ook even en de RVC en en en
Van je kerstpakket van vorig jaar?quote:Op maandag 18 december 2023 17:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, Edje en Marc zijn net het ziekenhuis uit, dat zou te sadistisch zijn.
Ze gaan voor Rijkhoffquote:Op maandag 18 december 2023 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, alleen als er wat met Brobbey of Akpom gebeurt heb je er nog maar 1.
In Jong zie ik ook niet echt een spits lopen.
Prima als hij gaat, alleen moet er dan wel wat bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |