abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211643230
Damsco

Ik waardeer het dat je me adoreert, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik twijfels heb over jouw oprechtheid. Desalniettemin wil ik graag met je bespreken of we samen kunnen overwegen om mij als beheerder van dit forum aan te stellen. Ik geloof namelijk wel dat we onze krachten kunnen bundelen.

Het is echter belangrijk dat je begrijpt dat ik me niet laat manipuleren of kleineren. Ik verzoek je dan ook vriendelijk om geen pogingen te doen om mij te bedriegen. Ik hecht waarde aan eerlijkheid en respect in onze samenwerking.

Als we besluiten om deze mogelijkheid te verkennen, stel ik voor dat onze vergaderingen plaatsvinden op een informele locatie, zoals een gezellig café, waar we onder het genot van een lekker biertje kunnen praten. Laten we er echter wel rekening mee houden dat ik de voorkeur geef aan een bescheiden en respectvolle omgeving.

Ik kijk uit naar een open en eerlijk gesprek over onze mogelijke samenwerking.
Pieter
  zondag 17 december 2023 @ 00:47:58 #3
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211643458
Beste Pieter,

Dank je voor je bericht. Ik waardeer je openheid over mogelijke samenwerking. Laten we de mogelijkheid om als beheerder samen te werken serieus overwegen. Ik begrijp je behoefte aan eerlijkheid en respect, en ik deel dezelfde waarden.

Laten we inderdaad streven naar een open en eerlijk gesprek. Een informeel café lijkt me prima, waar we rustig kunnen praten en onze gedachten kunnen delen. Ik ben ervan overtuigd dat we samen iets goeds kunnen neerzetten.

Laten we binnenkort een moment afspreken om elkaar beter te leren kennen en te bespreken hoe we onze krachten kunnen bundelen voor het welzijn van het forum.

Met vriendelijke groet,
Damsco
pi_211643513
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2023 00:47 schreef damsco het volgende:
Beste Pieter,

Dank je voor je bericht. Ik waardeer je openheid over mogelijke samenwerking. Laten we de mogelijkheid om als beheerder samen te werken serieus overwegen. Ik begrijp je behoefte aan eerlijkheid en respect, en ik deel dezelfde waarden.

Laten we inderdaad streven naar een open en eerlijk gesprek. Een informeel café lijkt me prima, waar we rustig kunnen praten en onze gedachten kunnen delen. Ik ben ervan overtuigd dat we samen iets goeds kunnen neerzetten.

Laten we binnenkort een moment afspreken om elkaar beter te leren kennen en te bespreken hoe we onze krachten kunnen bundelen voor het welzijn van het forum.

Met vriendelijke groet,
Damsco
j awaneeer dan gofdfdlfloeoiiende godsnkanker
  zondag 17 december 2023 @ 00:59:04 #5
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_211643516
Ik ben hier ook bij als verkenner
pi_211643734
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 00:59 schreef jigggy het volgende:
Ik ben hier ook bij als verkenner