Stel he, Olly zegt morgen nou jongens ik kap ermee. Denken deze mensen nou echt dat er iets gaat veranderen? Een dag later gaat iedereen weer verder met z’n leven en zitten we nog steeds met Isral die wel gewoon meedoet.quote:Op maandag 8 april 2024 12:36 schreef Funhouse het volgende:
Er waren ook wat protesten bij de pre-party en deze flyers werden uitgedeeld:
[ x ]
En blijkbaar was het hele concert zo erg uitgelopen dat de zaal al leeg aan het lopen was toen Olly eindelijk aan de beurt was. Ik kan me voorstellen dat dit niet de fijnste ervaring voor Olly was.
Jup. Maar het is niet alleen nu met Isral (wel tig keer zo veel nu idd!), maar sowieso wordt het giftige gedoe elk jaar erger. Nu is er bv weer een heel kwakkie fans dat overal op X roept dat ze Slimane zo enorm stom vinden omdat hij op elke preparty dat wegstappen van de microfoon doet en in de taal van het land waar hij is dat stukje zingt. Haten ze dt weer. 'It's getting old'. Kijk dan gewoon net alle preparties he, dan is dat ook weer opgelost. Maar nee, online zeiken en haten is leuker tegenwoordig.quote:Op maandag 8 april 2024 13:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is helaas niet alleen voorbehouden aan het songfestival. Mensen hebben gewoon geen enkel gevoel voor nuance meer door sociale media. Het is een soort McCarthyism: iedereen die ook maar een beetje met Isral kan worden geassocieerd is pro-genocide. Ik vraag me af of deze mensen zeker weten dat ze het afgelopen jaar niets hebben gekocht, gegeten of geconsumeerd wat in Isral is geproduceerd.
Op social media zijn het volgens mij ook niet perse de songfestival fans die hem onder spammen. Wat ik al eerder zei in het topic volgens hun zou het doel zijn om er voor te zorgen dat ESF afgelast gaat worden(ik ging op een aantal commentaren in op insta). "Nobody gives a shit about this stupid contest, it about making a statement of support for the people of Gaza". Of iets in die trant zei er eentje. Wel echt de mensen waarna je moet luisteren. Want daar hebben die mensen in Gaza echt iets aan een leeg statement van een afgelasting van een muziekfestival. Terwijl verder Isral gewoon meedoet aan bijvoorbeeld sport evenementen. Sowieso heb ik het idee dat dit soort mensen vooral bezig zijn om een bepaald imago op social hoog te houden. Kijk ik geef zoveel om de mensen in Gaza, ik sta op de foto met een Palestijnse vlag!quote:Op maandag 8 april 2024 13:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel he, Olly zegt morgen nou jongens ik kap ermee. Denken deze mensen nou echt dat er iets gaat veranderen? Een dag later gaat iedereen weer verder met z’n leven en zitten we nog steeds met Isral die wel gewoon meedoet.
Gewoon sneu voor hem dit, maar dat boeit ze echt helemaal niets.
Nou, fuck off dan als het je toch niets kan schelen!quote:Op maandag 8 april 2024 13:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Op social media zijn het volgens mij ook niet perse de songfestival fans die hem onder spammen. Wat ik al eerder zei in het topic volgens hun zou het doel zijn om er voor te zorgen dat ESF afgelast gaat worden(ik ging op een aantal commentaren in op insta). "Nobody gives a shit about this stupid contest, it about making a statement of support for the people of Gaza". Of iets in die trant zei er eentje. Wel echt de mensen waarna je moet luisteren. Want daar hebben die mensen in Gaza echt iets aan een leeg statement van een afgelasting van een muziekfestival. Terwijl verder Isral gewoon meedoet aan bijvoorbeeld sport evenementen. Sowieso heb ik het idee dat dit soort mensen vooral bezig zijn om een bepaald imago op social hoog te houden. Kijk ik geef zoveel om de mensen in Gaza, ik sta op de foto met een Palestijnse vlag!
Het gaat inderdaad vooral om hun eigen imago. Anders richt je je wel op de EBU en het diskwalificeren van Isral zelf, in plaats van op een artiest van een ander land. Ook steeds dat queer erbij halen is hallucinant.quote:Op maandag 8 april 2024 13:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Op social media zijn het volgens mij ook niet perse de songfestival fans die hem onder spammen. Wat ik al eerder zei in het topic volgens hun zou het doel zijn om er voor te zorgen dat ESF afgelast gaat worden(ik ging op een aantal commentaren in op insta). "Nobody gives a shit about this stupid contest, it about making a statement of support for the people of Gaza". Of iets in die trant zei er eentje. Wel echt de mensen waarna je moet luisteren. Want daar hebben die mensen in Gaza echt iets aan een leeg statement van een afgelasting van een muziekfestival. Terwijl verder Isral gewoon meedoet aan bijvoorbeeld sport evenementen. Sowieso heb ik het idee dat dit soort mensen vooral bezig zijn om een bepaald imago op social hoog te houden. Kijk ik geef zoveel om de mensen in Gaza, ik sta op de foto met een Palestijnse vlag!
Queers for Palestine, er zijn geen woorden om uit te drukken hoe onmetelijk debiel die naam is.quote:Op maandag 8 april 2024 14:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad vooral om hun eigen imago. Anders richt je je wel op de EBU en het diskwalificeren van Isral zelf, in plaats van op een artiest van een ander land. Ook steeds dat queer erbij halen is hallucinant.
De zangkwaliteiten zijn hier altijd al het grootste vraagteken/probleem geweest.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:03 schreef Fascination het volgende:
Vind het toch wel een gave staging. Hoop heel erg dat z’n zang een beetje te doen is. Vind het tnt echt belabberd klinken
Ok het was echt moeilijk vals, dus ik moet alsnog een nieuwe favoriet gaan zoeken.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ga dit maar niet luisteren, dan moet ik straks een nieuwe favoriet zoeken.
Ik niet want vocaal zwak.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
Hoewel het vocaal niet altijd even sterk was, werd ik hier toch wel enthousiast van.![]()
Gelikt, afgelebberd, potato, potatoquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
Hij is altijd al een erg matige zanger geweest helaas, maar de act ziet er gelikt uit
Dit vind ik dan wel weer zielig.quote:
Vind 17e wat ze uiteindelijk hebben gehaald nog steeds hoogquote:Op zondag 12 mei 2024 20:44 schreef Em31 het volgende:
God wat was dit slecht. Hoe krijgen ze het voor elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |