Ook heel leuk voor Danny, hij heeft het er al jaren over dat hij iets voor Eurovisie wil produceren. In dit interview uit 2017 vraagt Carly Rae Jepsen hem wat hij nog wil meemaken als artiest en dit was zijn antwoord:quote:
https://www.nylon.com/art(...)epsen-june-july-2017quote:Win the Eurovision Song Contest for the U.K. It’s a yearly competition between all of the countries in the E.U.—and some that aren’t, thankfully, because of Brexit, and also Australia is in it for some reason—and they all contribute a song. It’s got a very long history, but the U.K. has not won for a very long time, so that’s now a big thing for me.
Daar heeft Kevin Parker ook een grote hand in gehad toch?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:05 schreef Momo het volgende:
The Sun beweert dus dat Dua Lipa en Danny L Harle de schrijvers zijn van het nummer, die dus ook bijvoorbeeld Houdini hebben geschreven
https://www.thesun.co.uk/(...)eurovision-dua-lipa/
Mae had dit jaar ook een matig live optreden en daardoor kwamen ze zelfs op 25ste plek uit. Hopelijk is Olly dan verbeterd over tijd.quote:Op zondag 17 december 2023 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heeft Kevin Parker ook een grote hand in gehad toch?
Grote namen met de kanttekening dat Olly vroeger een matige live reputatie had
Het liedje is toch niet bekend?quote:
Het is een bekende Brit he. Als Joost Klein een Brit was had hij ook wat hoger gestaan in de oddsquote:Op zondag 17 december 2023 10:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het liedje is toch niet bekend?
De Britten zijn over het algemeen met dit soort Bets wel bovengemideld enthousiast, zeker nu het om een naam gaat die veel mensen kennen.quote:
Oeh, twee van die vier nummers staan op m'n playlist.quote:Op zondag 17 december 2023 01:33 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Ook heel leuk voor Danny, hij heeft het er al jaren over dat hij iets voor Eurovisie wil produceren. In dit interview uit 2017 vraagt Carly Rae Jepsen hem wat hij nog wil meemaken als artiest en dit was zijn antwoord:
[..]
https://www.nylon.com/art(...)epsen-june-july-2017
Hier zijn wat andere nummers die hij geschreven en/of geproduceerd heeft (aangezien Houdini al eerder geplaatst was)
Een ballad lijkt me met zijn stemkwaliteit echt uitgesloten ja... dat is vragen om problemenquote:Op zondag 17 december 2023 10:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat Olly en ballads ook geen vriendjes zijn. Erg benieuwd naar het nummer.
Chosen Familyquote:Op zondag 17 december 2023 13:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oeh, twee van die vier nummers staan op m'n playlist.
Ik ben wel fan van zijn muziek (of nouja van de band, maar het is al jaren geleden dat ik er naar luisterde. Geen idee wat Olly tegenwoordig uitbrengt). Ik begrijp wat je bedoelt. Toen bekend werd dat Loreen mee zou doen was het volgens velen een gelopen race. En nu lees ik het weer. Stieken hoop ik dat het onzeker wordt in mei 2024, dat is het leukst. Was toch weer voor het laatst in 2021.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:44 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Ben nu al Olly moeEen bekende naam 'dus de winnaar is bekend'. Nou ja, het zal wel komen omdat ik niet veel met zijn muziek heb. En waar ik ook kijk: ik ben volgens mij de enige
Hoe weet je dat nouquote:Op woensdag 20 december 2023 06:32 schreef Cirilico het volgende:
Ik denk echt niet dat hij gaat winnen hoor. Afhankelijk van het nummer en de zang zal ie het best goed doen, maar top 5 lijkt mij sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |