kwart over half driequote:Op zaterdag 16 december 2023 22:10 schreef leolinedance het volgende:
Hoe laat moet Gary speren? Dan haak ik in
Mag niet traag darten zo tegen Koninklijke Hoogheid MVG , oh nee dat is verboden.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nieuwlaat en Vischschraper bewijzen dat we de kloof niet diep genoeg kunnen graven.
De volgende ronde is nou net de enige waar ik volop voor Barry juich.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:09 schreef Szura het volgende:
Hopelijk 9-0 eraf in de volgende ronde die Barry
Zou het uitmaken?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
De volgende ronde is nou net de enige waar ik volop voor Barry juich.
Al jaren een verloren zaak.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Mani89 Steek jij eens van wal als erkend Van Tergouw-watcher.
Huilen is gezond.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Wat vind jij hier van? Mogen mannen huilen?
Welke bradleyquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bradley stond vandaag in de krant. Hij gaat stoppen met school volgend jaar (lol).
Érg mooi.quote:Leuk en aardig al dat darten, maar moet de 15-jarige Bradley niet ‘gewoon’ ook nog naar school? “Ik heb gezegd dat ik graag wil stoppen met school”, vervolgt Van der Velden, die op het praktijkcollege Metrum in Leiden zit. “Ik loop op dit moment vier dagen stage en op woensdag ga ik naar school, maar het liefst wil ik alleen maar werken en darten.”
Op je 15e stoppen met school om te darten.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://sleutelstad.nl/20(...)-dat-ik-zo-goed-was/
Trots van de Leidse regio.
Helaas zit ik in Spanje als ik met mijn team tegen hem moet gooien.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Op je 15e stoppen met school om te darten.
Dat is de Norf-Ingerland mentality.
Dit wordt een grote.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Helaas zit ik in Spanje als ik met mijn team tegen hem moet gooien.
Als ik MvG hoor heb ik het idee dat die nog veel eerder gestopt is.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Op je 15e stoppen met school om te darten.
Dat is de Norf-Ingerland mentality.
Dit wordt een grote.
Ik ben er 10 dagen. Moet er allerlei dingen voor de stuud doen, maar eerst even genieten van de tapas en architectuur.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Heerlijke stad.
Ik kom daar graag 1-2 keer per jaar.
Nog potje van Sevilla kijken?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben er 10 dagen. Moet er allerlei dingen voor de stuud doen, maar eerst even genieten van de tapas en architectuur.
Mooie stad, was er in augustus met de trein. 40 graden genot.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben er 10 dagen. Moet er allerlei dingen voor de stuud doen, maar eerst even genieten van de tapas en architectuur.
Ik kom aan rond het tijdstip dat ze aftrappen tegen Athletic Club. Beker spelen ze in het weekend uit. Dus moet ik hopen dat Sevilla v Alavés op vrijdag of zaterdag wordt gespeeld.quote:
Precies in het weekend dat ik er ben is het Driekoningen. Het soort Sinterklaas wat wij vieren.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooie stad, was er in augustus met de trein. 40 graden genot.
Ik haat Nederland.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
1 trage speler in het toernooi en Zjak en Frank hebben het al een uur lang over snelle spelers, langzame spelers, het veranderen van spelregels en tactieken om ermee om te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |