Dit is teveel wiskunde voor de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:36 schreef heywoodu het volgende:
Ik loop 'iets' achter, maar wat zat de commentator (niet Zjak volgens mij?) te zeiken over Evans die op 24 staat, 12 gooit, dan per ongeluk 10 en dan bust om niet op dubbel 1 te gooien?
Met Sosing op 123 is het toch volkomen logisch om dat te doen? Ja, Sosing kán 123 uitgooien, maar de kans dat hij dat doet is bepaald niet hoger dan 50%, en dan heb je toch liever nog drie pijlen op D12 dan gekut op D1 lijkt me.
Gewoon net als bij ons in begin januari? Dan heb je beter weer ja.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Precies in het weekend dat ik er ben is het Driekoningen. Het soort Sinterklaas wat wij vieren.
Atleti zet de matige trend door.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik stel voor dat José Bordalas iets met coaching in de dartwereld gaat doen.
Roken en zuipen moet terugkomen bij het darts.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En een kettingroker, eerste klas paupertokkie dus!
Zeker, xG: 2,73 om 0,34.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Atleti zet de matige trend door.
Ik kan heerlijk zuipen bij het dartsen voor ik een dubbel moet gooien. Pub darts godenquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Roken en zuipen moet terugkomen bij het darts.
Tempo is wel te pruimen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit wordt weer een lange pot met veel zwoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |