Nee, we doen het allemaal om Jezus blij te maken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, Kerst is niet per definitie kut, maar ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden.
Zal jou eens blij maken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, we doen het allemaal om Jezus blij te maken.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens blij maken.
Volgens mij voelt iedereen elk jaar weer de druk om er iets van te maken en duikt dan ook iedereen vol stress de feestdagen in daarna hoor je iedereen zeggen: "Ben blij dat het er weer op zit."quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, Kerst is niet per definitie kut, maar ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden.
Het boeit Jezus allemaal niks hoor, stuurde hij via dmquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, we doen het allemaal om Jezus blij te maken.
Dat zeg ik nog nietquote:
Tssss... de party pooper.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:02 schreef Academicus het volgende:
[..]
Het boeit Jezus allemaal niks hoor, stuurde hij via dm
Ik zou mij dan best lullig voelen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:06 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja ok, maar wat wil je als je bloedend aan een kruis hangt
Verrassing en zulksquote:
Ben benieuwd.quote:
I knowquote:
Meh, van Stigs heb ik weinig te vrezen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:11 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik voel dat je van de zenuwen uit elkaar knalt
Float like a butterfly, stig like a beequote:Op zaterdag 16 december 2023 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meh, van Stigs heb ik weinig te vrezen.
Het zit hem meer in de termen van snelheid en pk's.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:13 schreef Academicus het volgende:
[..]
Float like a butterfly, stig like a bee
Shit, je weet het alquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het zit hem meer in de termen van snelheid en pk's.
Whehehe, een terugkerend fenomeen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Shit, je weet het al
Maar aan een defecte schakelbak heb je niks natuurlijk. Ik weet niet waar deze metafoor op slaat, maar vast ergens opquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het zit hem meer in de termen van snelheid en pk's.
Dat welquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, een terugkerend fenomeen.
Met de pook alleen kun je ook prima spelen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:17 schreef Academicus het volgende:
[..]
Maar aan een defecte schakelbak heb je niks natuurlijk. Ik weet niet waar deze metafoor op slaat, maar vast ergens op
Zo'n oude, roestige wordt lastig hoorquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met de pook alleen kun je ook prima spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |