Jeeeeeej! Fijn is dat hequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:54 schreef TLC het volgende:
Ik ben vandaag al begonnen met het zetten van de Kerstboom![]()
![]()
![]()
Al n beetje gezelligheid voor de donkere dagen straks
Beetje Kerstmuziek erbij en de sfeer zit er al gelijk inquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeeeeej! Fijn is dat he
Hier ook tussen de kerstlampjes zitten
Zo fijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef Donna het volgende:
Ik ga dus in november verhuizen en dan ook meteen de kerstboom opzetten
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Beetje Kerstmuziek erbij en de sfeer zit er al gelijk in
Ga je samenwonen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef Donna het volgende:
Ik ga dus in november verhuizen en dan ook meteen de kerstboom opzetten
Wat een disciplinequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je samenwonen?
Jeej, kerstboom opzetten![]()
Ik wacht nog een paar weken, half november denk ik.
Ja, maar misschien red ik het nietquote:
Alleen het voornemen is al bewonderingswaardigquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar misschien red ik het niet
Haha zo zal ik maar denkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen het voornemen is al bewonderingswaardig
Nee, voor de veiligheid van mijn kinderen moest ik een andere woning. In LIF staat een topic erover, 2 kinderen op 1 slaapkamer heet het, mocht je erover willen lezen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je samenwonen?
Jeej, kerstboom opzetten![]()
Ik wacht nog een paar weken, half november denk ik.
Mijn jongste wordt half november 4. Dat vieren we een week later want dat weekend is ze bij haar vader. Het voornemen is om haar verjaardagsweekend te verhuizen idd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo fijn
Sinterklaas dus ook in het nieuwe huis (of sleutel en direct door, wat ik me heel goed kan voorstellen)
Oh dat had ik gemist, even terug gelezen, vervelende tijd heb je gehad, kan me voorstellen dat je wel moegestreden bent nu. Maar nu dus goede vooruitzichten, hopelijk veel woongenot in je nieuwe huis!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, voor de veiligheid van mijn kinderen moest ik een andere woning. In LIF staat een topic erover, 2 kinderen op 1 slaapkamer heet het, mocht je erover willen lezen.
Maar nu komt alles goed.
Neem je dan een echte of een kunstboom?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:58 schreef dud0r het volgende:
Ik moet even kijken of ik ruimte kan maken voor een boom. Nu de Poesjes een jaar oud zijn wil ik wel proberen of het kan zonder dat ze de boom slopen
Ik denk dat daar nog een discussie met lilak over plaats gaat vinden 😅quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neem je dan een echte of een kunstboom?
Maar de discussie over wel of geen boom heb je dus al gewonnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat daar nog een discussie met lilak over plaats gaat vinden 😅
Volgens mij wil zij een echte en ik heb liever een kunstboom
Die heb ik niet eens gevoerd. Er komt gewoon een boom als ik wilquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar de discussie over wel of geen boom heb je dus al gewonnen
Haha ik zie ook niet in waarom je echt geen boom in huis zou willen als je partner dat wel graag wil (tenzij allergieën of huisdieren dan)quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens gevoerd. Er komt gewoon een boom als ik wil
Ze wist van mijn kerstgekheid af dus ze kan niet nu na twee jaar gaan zeuren eroverquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik zie ook niet in waarom je echt geen boom in huis zou willen als je partner dat wel graag wil (tenzij allergieën of huisdieren dan)
Ja, de kerstgekheid bespreek ik ook altijd gelijk op de eerste datequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze wist van mijn kerstgekheid af dus ze kan niet nu na twee jaar gaan zeuren erover
Mwah ik snap voor lilak dat het niet de meest leuke tijd van het jaar is en dat het haar teveel kan worden. Dus als het moet minderen dan doe ik datquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, de kerstgekheid bespreek ik ook altijd gelijk op de eerste date
Haha misschien dat ik daarom nog vrijgezel ben
(is natuurlijk niet zo, nooit gehoord dat iemand er een probleem mee had)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |