Niemand houdt je tegenquote:
En je wil wel een echte natuurlijkquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:00 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een boom te koop zien staan
En natuurlijk wat losse kruidnoten, voorin, zodat ze het niet doorhebben en er pas achter komen als ze de schoenen aan willen doenquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:01 schreef Donna het volgende:
Ha. Ik bedenk me ineens dat ik de schoenen van m'n bonuszoons ook mooi even kan vullen begin dec. Zo leuheuk!!![]()
Ze zijn 17 en 19 maar een december kalender en een chocoladeletter is altijd welkom dacht ik.
Hahahaha. Ik wilde er kikkers en muizen in stoppen. Losse kruidnoten maar niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En natuurlijk wat losse kruidnoten, voorin, zodat ze het niet doorhebben en er pas achter komen als ze de schoenen aan willen doen
Oh wacht, misschien krijg je dan wel het imago van boze stiefmoeder
Of chocopepernotenquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik wilde er kikkers en muizen in stoppen. Losse kruidnoten maar niet.
Eerst even tot kruimels stampen en dan in de schoenen doenquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik wilde er kikkers en muizen in stoppen. Losse kruidnoten maar niet.
Ga een bos in en zaag een dennenboom omquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:00 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een boom te koop zien staan
quote:Op zondag 22 september 2024 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga een bos in en zaag een dennenboom om
Vooruitquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:25 schreef Donna het volgende:
Jommens. Ik ben gewoon lief.
Niet van die rare dingen bedenken.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh wat leukik moet nog een klein boompje halen, maar daar heb ik nu al zin in
Oh wat leuk!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Morgen met een vriendin kerstkaarten maken. Dus ik ben slachtoffer van de situatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |