Wat heerlijk! Ik ben blij voor jequote:Op donderdag 5 september 2024 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ennn ik ga het weekend van 6 december naar Londen en het weekend van 20 december naar Praag, dus ik ga optimaal van de kerstsferen genieten!![]()
Ja, ik wilde al heel lang naar Londen, heb daar ruim 15 jaar geleden een paar maanden gewoond. En wou graag phantom of the opera een keer zien. Dus paar weken geleden eindelijk eens wat gepland. En toen afgelopen weekend per ongeluk op vakantieveilingen een veiling voor treinticket en overnachting in Praag gewonnen, nu voor nog geen 150 euro pp naar Praag, met de nachttrein, ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn, we vertrekken hier vrijdagavond en komen dan zaterdagochtend in Praag aan, dan daar een overnachting en zondagavond weer terug met de nachttrein.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat heerlijk! Ik ben blij voor je
Jaloersmakend! Wat ontzettend tof allemaalquote:Op donderdag 5 september 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik wilde al heel lang naar Londen, heb daar ruim 15 jaar geleden een paar maanden gewoond. En wou graag phantom of the opera een keer zien. Dus paar weken geleden eindelijk eens wat gepland. En toen afgelopen weekend per ongeluk op vakantieveilingen een veiling voor treinticket en overnachting in Praag gewonnen, nu voor nog geen 150 euro pp naar Praag, met de nachttrein, ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn, we vertrekken hier vrijdagavond en komen dan zaterdagochtend in Praag aan, dan daar een overnachting en zondagavond weer terug met de nachttrein.
Dank je!quote:Op donderdag 5 september 2024 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaloersmakend! Wat ontzettend tof allemaal
En ik gun het je van harteIk hoop echt dat je het fantastisch gaat hebben
Hier gewoon lekker thuis rondlummelen, borrelen met de vrijwilligers van het buurtcentrum en met mijn eigen, naaste collegae. (en dat is voldoende voor mij)
Je benoemt daar precies wat ik heerlijk vind aan kerst. Gezellig bij mijn moeder, ontspannen en genieten.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank je!
Ik vind thuis rondlummelen ook altijd leuk hoor, bij de kerstboom, slechte kerstfilms kijken, gourmetten, gluhwein. Ja ik begin er wel weer zin in te krijgen
Met de trein.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik wilde al heel lang naar Londen, heb daar ruim 15 jaar geleden een paar maanden gewoond. En wou graag phantom of the opera een keer zien. Dus paar weken geleden eindelijk eens wat gepland. En toen afgelopen weekend per ongeluk op vakantieveilingen een veiling voor treinticket en overnachting in Praag gewonnen, nu voor nog geen 150 euro pp naar Praag, met de nachttrein, ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn, we vertrekken hier vrijdagavond en komen dan zaterdagochtend in Praag aan, dan daar een overnachting en zondagavond weer terug met de nachttrein.
Ik ga het meemakenquote:
Bofkont!quote:Op donderdag 5 september 2024 23:28 schreef Donna het volgende:
Mijn nieuwe liefde is groot fan van kerst.![]()
Yes. Gaat heel fijn worden hoop ik.
Wat super fijn voor julliequote:Op donderdag 5 september 2024 23:28 schreef Donna het volgende:
Mijn nieuwe liefde is groot fan van kerst.![]()
Yes. Gaat heel fijn worden hoop ik.
Phantom is geweldig. ga er in februari weer heen. Alleen dit keer in Antwerpenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is die dan wel in het Engels, of moet je je Vlaams gaan oefenenquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Phantom is geweldig. ga er in februari weer heen. Alleen dit keer in Antwerpen
Nee met de originele Engelse castquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is die dan wel in het Engels, of moet je je Vlaams gaan oefenen
Ik vind Nederlandstalig vaak iets minder mooi.
Hahaha. Nou ik vind het wel echt heel leuk. Het was wel 1 van de eerste dingen waar we het over hadden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]eerste op het lijstje met eisen
Begrijp ik hoor!quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik vind het wel echt heel leuk. Het was wel 1 van de eerste dingen waar we het over hadden.
ik stem voorquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:19 schreef dud0r het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)oktober-br~acbce8ea/
Eerst Halloween.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |