Type Beau Greaves genot.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een relatie met een Dartsmeisje
De kans lijkt mij klein dat je precies Holly Meadwell eruit plukt, dus dat kan niet best zijn
Geen American dream mentality.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
Jules is echt een softie. Kan zo gaan janken.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Oprotten naar de USA Juul en laat je nooit meer in NL zien.
Menzies gaat dronken autistische dansjes doen en Chisnall is te dom om dat te snappenquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:16 schreef Bezsen het volgende:
Jullie verwachting van Chisnall - Menzies?
Gelijkspelquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:16 schreef Bezsen het volgende:
Chisnall altijd goed op het WK. En Menzies was scorend heel matig. 3-0, misschien 3-1.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:16 schreef Bezsen het volgende:
Menzies speelt zo pasquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
Die mongool gooit echt behoorlijk
Ik kijk nu de ranking van Chisnall door de jaren heen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Chisnall altijd goed op het WK. En Menzies was scorend heel matig. 3-0, misschien 3-1.
En nog nooit een major gewonnen met echt acht finales ofzo (lol)quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik kijk nu de ranking van Chisnall door de jaren heen.
Wat is die man achterlijk stabiel voor iemand die zelden een semi final haalt.
Hij is een vaste waarde in de top van de Pro Tour. Afgelopen jaar heeft hij daar 200.000 euro opgehaald, en is nummer 1 van de renking.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik kijk nu de ranking van Chisnall door de jaren heen.
Wat is die man achterlijk stabiel voor iemand die zelden een semi final haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |