Hopen dat hij nadat hij dat heeft gedaan wel een paar pijlen in het bord gooit dan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doets gaat schijtende Boelie Boy alle hoeken van het bord laten zien
Ja maar het bord is rondquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doets gaat schijtende Boelie Boy alle hoeken van het bord laten zien
We zullen zien of hij dat Doet(s)quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopen dat hij nadat hij dat heeft gedaan wel een paar pijlen in het bord gooit dan.
Ik keek deze leg in een hotel in Dubai terwijl ik met m'n moeder aan het facetimen wasquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik miste deze leg omdat ik gitaar aan het spelen was
De T19 is groen, je moet de dubbels afmaken, als je niet scoort win je nooit.quote:
Log maar uitquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik miste deze leg omdat ik gitaar aan het spelen was
Hoe heet een Aziatisch sekspartijtje?quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:03 schreef BB-King het volgende:
Kennen jullie die mop van die Aziaat die een potje darten op het WK won?
Die won niet.
Geil!quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe heet een Aziatisch sekspartijtje?
Wordt met het jaar vervelender die vent.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:05 schreef Bezsen het volgende:
Deze laatste 3 uur heeft mij weer volledig anti-MVG gemaakt
Daar heb ik nooit een bijzondere aanleiding voor nodigquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:05 schreef Bezsen het volgende:
Deze laatste 3 uur heeft mij weer volledig anti-MVG gemaakt
Het is dat het geen Marokkaan is anders had ik hem ervan vermoed PSVCL te zijnquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Wordt met het jaar vervelender die vent.
Trainen is voor de talentlozen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:06 schreef Bezsen het volgende:
Darts. De enige sport waar je gewoon een paar maanden niet kan trainen
Soms vergeet je het even.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit een bijzondere aanleiding voor nodig
Fuk Yu of Fuk Mi?quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:04 schreef fetX het volgende:
[..]
MvG schat ik slimmer in.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is dat het geen Marokkaan is anders had ik hem ervan vermoed PSVCL te zijn
Babi gangbang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Babi gangbang.Nee, dit kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ping pong ding dongquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:04 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:06 schreef Bezsen het volgende:
Maar Smiss is een choker.quote:
De uitzondering op de regelquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar Smiss is een choker.
Nou ja, behalve vorig jaar dan.
Een mokerdronken Carlsen speelt ook iedereen weg.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:06 schreef Bezsen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |