Jeetje, moet je ook nog reclame maken met zo'n logo.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het is iets ander, maar wel zo'n model inderdaad. Lelijk ding, ook nog met logo erop van de werkgever.
Die ga ik dus zelden gebruiken.
Open er een KLB topic overquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:35 schreef Scrummie het volgende:
Nog steeds geen KLB topic van @:onlogisch
Jezus wat traag is die gast toch altijd.
Het is alleen de naam redelijk subtiel in het leer gedrukt dus je ziet het niet echt. Alsnog wanbeleid.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jeetje, moet je ook nog reclame maken met zo'n logo.
laat me met rustquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:35 schreef Scrummie het volgende:
Nog steeds geen KLB topic van @:onlogisch
Jezus wat traag is die gast toch altijd.
Hopelijk komt @Zipportal hier weer in het nieuwe jaar als jij bij je goede voornemens meeneemt hem niet meer te irriteren.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:34 schreef GGMM het volgende:
Ik verwacht weer een coolblue bon dit jaar als "kerstpakket"
@:zipportal
@Zipportal en ik hebben altijd een zeer hechte band gehad, dus wat mij betreft is hij meer dan welkom!quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk komt @:Zipportal hier weer in het nieuwe jaar als jij bij je goede voornemens meeneemt hem niet meer te irriteren.
Zolang je maar weet wat voor afkomst Dilan heeft.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:zipportal en ik hebben altijd een zeer hechte band gehad, dus wat mij betreft is hij meer dan welkom!
Waar heb ik op gestemd dan?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n lieve jongen was maar je stem in het hokje deed deze barbaarsheid al vermoeden
FvDquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar heb ik op gestemd dan?
Pietertje tochquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Greet?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent een lieve jongen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:58 schreef GGMM het volgende:
Ik laat mensen in hun waarde, ongeacht waar ze op stemmen.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:59 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM wordt met de grond gelijkgemaakt in FB.
Hools was er jaren eerder dan deze SC.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ik zie al dat er in VBL nu een topic HOOLS is waar boomers hun ziektes kunnen bespreken
quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ome Pieter inderdaad.
Maar ik hou niet zo van stalkers.
Nou dat valt allemaal wel mee hoor. Allemaal losse flodders.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:59 schreef Oriente het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |