Geopend om 22:23.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:23 schreef Masberum het volgende:
De regels zijn duidelijk. Post hier zo vaak mogelijk maar alleen om 22:22 uur.
Waar echte bazen om 22:22:22 posten.
Samequote:
quote:
Oplettenquote:Op woensdag 10 januari 2024 22:22 schreef Masberum het volgende:
And ending with 22:22:59
Perfection!
[ afbeelding ]
Wat kan ik hier nog extra halen zolang de scores niet worden bijgehouden? Gezien ik het record heb.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moest ik zeggen namens @:speedfight
Hoezo record? Je doet net een week mee.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat kan ik hier nog extra halen zolang de scores niet worden bijgehouden? Gezien ik het record heb.
En ik heb nu al het record. Jaloers much?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo record? Je doet net een week mee.
Je gaat een beetje naast je schoenen lopenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
En ik heb nu al het record. Jaloers much?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop