Onterechte verheerlijking van het Nederlands product.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ken dit niet, maar waarom staat dit vaker dan Arcade Fire in de top 2000?
Dit hoor jij zeker geregeld bij uitgaansgelegenheden. Wel lollig maar niet heel bijzonder dit.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:19 schreef BillDauterive het volgende:
En dit is echt een verschrikking.
Over Nederlands product gesproken, breng Spargo terug. Liep vanochtend in Roosendaal dus kon het toen niet meldenquote:Op donderdag 14 december 2023 15:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Onterechte verheerlijking van het Nederlands product.
Vaker dan ik zou willen inderdaad!quote:Op donderdag 14 december 2023 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit hoor jij zeker geregeld bij uitgaansgelegenheden. Wel lollig maar niet heel bijzonder dit.
Ik ook niet, maar het is wel iets logischer dan Tom 2 uur geleden. Hierquote:Op donderdag 14 december 2023 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze zag ik niet aankomen @:Tussle266
Origineel van Pappa Bear
Zeker mee eens. Maar zelfs een dab mag niet baten.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:22 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Over Nederlands product gesproken, breng Spargo terug. Liep vanochtend in Roosendaal dus kon het toen niet melden
quote:Op donderdag 14 december 2023 15:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zeker mee eens. Maar zelfs een dab mag niet baten.
Alvast gefeliciteerd met je prijsquote:Op donderdag 14 december 2023 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
Gangnam Style heeft momenteel 4.984.082.873 views op YouTube. Ik ga alvast klaarzitten om de vijf miljardste te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |