Niets, zelfs de tweede onnodige Clocks niet, de zanger heeft er zelfs dankzij Ye eentje bijquote:Op donderdag 14 december 2023 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Koude Plee is er ook wat kwijt toch?
Oja, dat was m. Die reclame was later.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:02 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Fout: was een Tiktok-hype in 2020
Dat is ook niet best hoor, hoewel beter dan die Thicke-'cover'quote:Op donderdag 14 december 2023 14:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik had in 100 stemweken Pechvogel boven deze gekozen.
De vraag was toch: de kraai of de kraan? Dan deze kraai. Verder: alles > Pechvogel.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook niet best hoor, hoewel beter dan die Thicke-'cover'
Wat gooooeeeeeeeedquote:Op donderdag 14 december 2023 15:06 schreef MielMonteur het volgende:
Maxime is wel veel daken aan het isoleren
Maxime? Of haar vader Martien?quote:Op donderdag 14 december 2023 15:06 schreef MielMonteur het volgende:
Maxime is wel veel daken aan het isoleren
Uit de reclame die er net op was.quote:
Eh, heb vandaag al 30 nummers gehoord die er meer in horenquote:Op donderdag 14 december 2023 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh deze nog zo dicht ja? Tof.
Dan bevindt je je onder goeie kringen.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:15 schreef MielMonteur het volgende:
Misschien leef ik in een bubbel maar ik ken dus niemand die Di-Rect stemt
Alles wat uit de jaren 80/90 komt houdt wel kans op een notering. De rest wordt een lastig verhaal bij een trend naar beneden, die hebben een DAB nodig.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:13 schreef MTheBassman het volgende:
Veel van deze platen die we nu horen zijn over een paar jaar ook echt niet meer te redden vrees ik
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 14 december 2023 15:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan bevindt je je onder goeie kringen.
Er zijn bands erger dan di-rect maar ik zou er zelf echt nooit op stemmen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |