voor mij toch wel Layla als dat meetelt (het origineel natuurlijk)quote:Op donderdag 14 december 2023 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoort er toch gewoon in? Beste van Klaplong
Dan zou het voor mij White Room of iets met Winwood zijn denk ikquote:Op donderdag 14 december 2023 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
voor mij toch wel Layla als dat meetelt (het origineel natuurlijk)
Voor het eerst. Meer dan 100 plaatsen gezakt. Hopelijk hebben de stemmers er volgend jaar weer zin in, maar ik vrees dat Suzan en Freek ook volgend jaar weer nieuwe singles uitbrengen.quote:
Van mij mag ie ruilen met Cocaine, als de versie van JJ Cale er maar in blijft.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor het eerst. Meer dan 100 plaatsen gezakt. Hopelijk hebben de stemmers er volgend jaar weer zin in, maar ik vrees dat Suzan en Freek ook volgend jaar weer nieuwe singles uitbrengen.
Heb dit jaar JJ Cale een beetje meer geluisterd. Dat is toch ook een ontzettend onderschatte artiest imo.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van mij mag ie ruilen met Cocaine, als de versie van JJ Cale er maar in blijft.
The Beatles 28, Coldplay 24.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:53 schreef MTheBassman het volgende:
Godver, deze ligt er ook al uit.
Heeft Coldplay de Bietjes al ingehaald qua aantal noteringen vorig jaar? Dit jaar zou het best eens kunnen gebeuren als dat nog niet het geval is.
De Koude Plee is er ook wat kwijt toch?quote:Op donderdag 14 december 2023 14:53 schreef MTheBassman het volgende:
Godver, deze ligt er ook al uit.
Heeft Coldplay de Bietjes al ingehaald qua aantal noteringen vorig jaar? Dit jaar zou het best eens kunnen gebeuren als dat nog niet het geval is.
quote:Op donderdag 14 december 2023 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit er nog bijna in staat joh. Opbokken.
Door die reclame. Wel een lollig nummer, maar vind het geen gemis voor de lijstquote:Op donderdag 14 december 2023 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijzonder verloop.
Ik kreeg juist het idee dat Coldplay er nog wel meer in zou komen. Misschien is dat nu ook wel ietwat gestagneerd.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Koude Plee is er ook wat kwijt toch?
Zelfde aantal als vorig jaar. The Beatles vier kwijt maar één erbij.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Koude Plee is er ook wat kwijt toch?
quote:Op donderdag 14 december 2023 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijzonder verloop.
Het was het Chinese spionagemedium dat we als schuldige kunnen aanwijzen.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door die reclame. Wel een lollig nummer, maar vind het geen gemis voor de lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fout: was een Tiktok-hype in 2020quote:Op donderdag 14 december 2023 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door die reclame. Wel een lollig nummer, maar vind het geen gemis voor de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |