Er zijn wel veel betere Chems, maar deze is wel beter dan Galvanise.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beste Chemical Brothers
Calvanize ofzoiets is zo overrated
Die stond al jaren op het randje van verdwijnen, ik vraag me af of ie dit jaar net buiten de boot valt vanwege de extra 500.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:20 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij mijn enige stemplaat die het niet gehaald heeft .... Zag dat het eruit ging en daarom op gestemd, maar niet gelukt dus.
Ja zou best kunnen, volgend jaar stem ik er weer opquote:Op donderdag 14 december 2023 16:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die stond al jaren op het randje van verdwijnen, ik vraag me af of ie dit jaar net buiten de boot valt vanwege de extra 500.
The Testquote:Op donderdag 14 december 2023 16:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er zijn wel veel betere Chems, maar deze is wel beter dan Galvanise.
Dan wordt het zo stil hier.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij kan beter melden wat je niet live gezien hebt
Je weet niet waarom?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Chemical Brothers doen me om een of andere reden denken aan bioscoopbezoekjes in Antwerpen toen ik een stuk jonger was.
Om een of andere reden gingen we altijd daar naar de film met een grote club uit de familie, en als we dan 's avonds terugreden hoor je vaak dat soort nummers op StuBru of wat er ook op stond
Ja vind ik ook, net als bij Katie behalve over die fietsenquote:Op donderdag 14 december 2023 16:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind Norah Jones niet zo erg, vind het best wel lief altijd
Maar ik zou er niet meerdere nummers achter elkaar naar kunnen luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |