abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211611531
Welkom in het mediatopic van Big Brother 2023

Post in dit topic al het nieuws over Big Brother 2023 online media, FB, Insta, Juice kanaal,radio, televisie, kranten, tijdschriften en vakbladen etc
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_211613705
https://www.tvgids.nl/nie(...)0wordt%20uitgezonden.

Het is al een tijdje bekend dat er een nieuw seizoen komt van Big Brother. Maar wanneer, wie doen eraan mee en komt er weer een livestream? RTL heeft zojuist de allereerste details gedeeld.
Eén ding is zeker: het duurt echt niet lang meer.
Big Brother
Na drie succesvolle seizoenen waagt Big Brother zich in 2024 opnieuw aan het ultieme psychologische experiment met een nieuwe lichting bewoners. Hij daagt hen regelmatig uit met spellen en uitdagingen om hun grenzen te testen. Wie weet week in week uit te overleven en valt in de smaak bij zowel zijn huisgenoten als bij het publiek?

Uitzendingen en livestream
Wie er precies meedoen, blijft nog even de vraag. De verwachting is dat dit pas ergens in december onthuld zal worden. Want, zoals we inmiddels weten, gaat het nieuwe seizoen wederom in januari van start en is tot ergens in april 2024 te zien. Net als de afgelopen jaren volgt er dan van maandag tot en met vrijdag een nieuwe aflevering. Op zaterdag vindt de liveshow plaats, waarin wekelijks iemand naar huis gestuurd zal worden.

Voor iedereen die er echt geen genoeg van kan krijgen, is er ook goed nieuws: er komt wederom een livestream. Deze zal vanaf januari 2024 24/7 beschikbaar zijn via streamingdienst Videoland.

Wie presenteert Big Brother 2024?
Waar de eerste twee seizoenen nog werden gepresenteerd door Geraldine Kemper en Peter Van de Veire nam vorig jaar Tatyana Beloy het stokje van haar Vlaamse collega over. Dit jaar zullen er geen grote veranderingen plaatsvinden. RTL onthult vandaag dat zowel Geraldine als Tatyana terugkeren als presentatrices van de show.

Big Brother is vanaf januari 2024 weer elke werkdag om 20:30 uur te zien op RTL5 en Videoland. De verwachting is dat op maandag 8 januari de eerste aflevering wordt uitgezonden.
pi_211646107
https://www.tvgids.nl/nie(...)kemper-tatyana-beloy

Het is al een tijdje bekend dat er een nieuw seizoen komt van Big Brother. Maar wanneer, wie doen eraan mee en komt er weer een livestream? RTL heeft zojuist de allereerste details gedeeld.
Eén ding is zeker: het duurt echt niet lang meer.

LEES OOK: Big Brother zoekt kandidaten voor nieuw seizoen in 2024

Big Brother
Na drie succesvolle seizoenen waagt Big Brother zich in 2024 opnieuw aan het ultieme psychologische experiment met een nieuwe lichting bewoners. Hij daagt hen regelmatig uit met spellen en uitdagingen om hun grenzen te testen. Wie weet week in week uit te overleven en valt in de smaak bij zowel zijn huisgenoten als bij het publiek?

Uitzendingen en livestream
Wie er precies meedoen, blijft nog even de vraag. De verwachting is dat dit pas ergens in december onthuld zal worden. Want, zoals we inmiddels weten, gaat het nieuwe seizoen wederom in januari van start en is tot ergens in april 2024 te zien. Net als de afgelopen jaren volgt er dan van maandag tot en met vrijdag een nieuwe aflevering. Op zaterdag vindt de liveshow plaats, waarin wekelijks iemand naar huis gestuurd zal worden.

Voor iedereen die er echt geen genoeg van kan krijgen, is er ook goed nieuws: er komt wederom een livestream. Deze zal vanaf januari 2024 24/7 beschikbaar zijn via streamingdienst Videoland.

Wie presenteert Big Brother 2024?
Waar de eerste twee seizoenen nog werden gepresenteerd door Geraldine Kemper en Peter Van de Veire nam vorig jaar Tatyana Beloy het stokje van haar Vlaamse collega over. Dit jaar zullen er geen grote veranderingen plaatsvinden. RTL onthult vandaag dat zowel Geraldine als Tatyana terugkeren als presentatrices van de show.

Big Brother is vanaf januari 2024 weer elke werkdag om 20:30 uur te zien op RTL5 en Videoland.
pi_211646124
Als het aan Michelangelo ligt, gaat er in het komende seizoen van Big Brother (begin januari van start) meer gedaan worden tegen het praten achter de ruggen om. Er kan daarbij een voorbeeld genomen worden aan de Italiaanse editie van de spelshow.

https://lovereality.nl/mi(...)and-te-laten-vallen/
pi_211681511
Kun jij wel weer wat dagelijks televisievermaak gebruiken? Dan is er goed nieuws voor je, want er komt binnenkort een nieuw seizoen van 'Big Brother' aan. Vanaf 15 januari kun je iedere dag genieten van de realityshow, inclusief livestream.

De makers van Big Brother hebben besloten om de startdatum ditmaal over de kerstvakantie heen te tillen.

Lees verder
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ther-startdatum-2024

[ Bericht 53% gewijzigd door Dotteke op 20-12-2023 15:44:00 ]
pi_211790416
Uit de media België

Na het succes van de vorige editie keert 'Big Brother' op 15 januari terug. In dit nieuwe seizoen: een nieuwe groep bewoners, een nieuw huis en nieuwe regels. De presentatie van 'Big Brother' ligt opnieuw in handen van Tatyana Beloy en de Nederlandse presentatrice Geraldine Kemper.

En dit alles natuurlijk onder het alziende oog van 'Big Brother'. De kijker volgt de deelnemers van dit ultieme realityprogramma 24/7 van heel dichtbij en hebben ook dit seizoen weer invloed op het verloop in het huis. 'Big Brother' is vanaf maandag 15 januari zes dagen per week te zien op Play4 en in de app van GoPlay.

'Big Brother' blijft onvoorspelbaar en dat is ook dit seizoen weer. De basis blijft hetzelfde: volg een groep mensen 24/7 door camera's tijdens hun altijd onzekere verblijf in het 'Big Brother'-huis. De bewoners zullen op de proef worden gesteld met spellen en uitdagingen, waarop ook de kijker thuis invloed heeft. Naast de reguliere uitzendingen op werkdagen en de live uitzendingen op zaterdag zijn de bewoners ook deze keer weer 24/7 te volgen via de livestream. Net zoals vorig seizoen bestaat de groep deelnemers uit zowel Nederlanders als Vlamingen.

https://tvvisie.be/nieuws(...)her-op-play4_126149/
pi_211907298
Lees net op facebook dat Bart, Jolien en Lindsey onderweg zijn om te proefslapen in het nieuwe BigBrother huis

Gelukkig heeft Hunter de link geplaatst waar het te lezen was

twitter

Met dank aan Hunter die dit in RLS posten
pi_211909920
Een aantal oud-bewoners van vorig jaar verblijven vanaf morgen voor een hele dag in het huis.

Donderdag gaan verschillende oud-bewoners het Big Brother-huis in. Op Instagram was al te zien dat Jolien en Bart met de wagen onderweg waren. Naar waar? Daar moesten we maar één keer naar raden: naar Amsterdam dus.

Ook Lindsey zou klaar zijn om naar Amsterdam te vertrekken. Daar zullen diverse bewoners (van vorig jaar) donderdag het Big Brother-huis gaan testen.

Dit moet de technische ploeg de kans geven om te controleren of elke microfoon, elke camera en andere nieuwe snufjes perfect werken en of er nog aanpassingen nodig zijn.

Het verblijf van deze bewoners is trouwens van korte duur: vrijdag zullen zij het huis weer verlaten.

https://www.facebook.com/(...)nk/1538861233614697/
pi_211914920
Chiara Siddu uit Weert heeft nog eens van zich laten horen op haar sociale media. Chiara, die vorig jaar wegens privé-redenen Big Brother vroegtijdig moest verlaten, deelde een mysterieus bericht op Instagram Stories.

“2024. New chapter”, schreef de blondine op hard sociale media. Heeft Chiara een nieuwe job gevonden? Of verhuist zij naar een ander appartement? Misschien heeft zij wel de liefde van haar leven gevonden en is het tijd om samen te gaan wonen? Of gaat zij straks het Big Brother-huis terug in? Stel je voor!

Chiara heeft altijd al mysterieus gedaan en dat is nu niet anders. We wachten (ongeduldig) af…
https://nl.nieuws-247.be/(...)oorbreekt-de-stilte/
  Moderator zaterdag 6 januari 2024 @ 08:51:48 #10
388664 crew  Dotteke
pi_211933542
De testers van het BB huis

Met dank aan Rinardo
pi_211938516
De ogen van de Nieuwe bewoners zijn bekend gemaakt, het is niet veel, maar in ieder geval genoeg om ons nieuwsgierig te maken

[ Bericht 0% gewijzigd door rinardo op 07-01-2024 13:27:00 ]
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_211957328
Het is geen geheim dat de bewoners het ‘Big Brother’-huis al enkele dagen voor aanvang van de eerste aflevering het huis in gaan. Wanneer dat precies is, dat blijft een goedbewaard geheim, de programmamakers willen namelijk niet dat er mensen (of pers) bij de studio staat om al beelden van de bewoners te maken.

Zouden de nieuwe bewoners vandaag al het huis ingaan? Tatyana Beloy is zondag al naar Amsterdam vertrokken en heeft er de nacht op hotel doorgebracht, meerbepaald in het hotel waar de bewoners voor aanvang van de opnames meestal verbleven terwijl zij in quarantaine gingen.

“We vliegen er bijna terug in”, schreef Tatyana Beloy zondagavond. Dat Beloy in Amsterdam is voor 'Big Brother' daar zijn wij 100% zeker van, want ze zat maandagochtend voor 8.30 uur al in de make-up bij Endemolshine, het productiehuis van 'Big Brother'. Starten de opnames vandaag al en gaan de bewoners straks het huis in? Of is Tatyana even over en weer naar Amsterdam voor een fotoshoot? We denken het eerste.

( bron )

https://www.showbizzsite.(...)m6mb1Y7v-Eef3O3gpUBo
pi_211957433
quote:
16s.gif Op maandag 8 januari 2024 08:54 schreef rinardo het volgende:
Het is geen geheim dat de bewoners het ‘Big Brother’-huis al enkele dagen voor aanvang van de eerste aflevering het huis in gaan. Wanneer dat precies is, dat blijft een goedbewaard geheim, de programmamakers willen namelijk niet dat er mensen (of pers) bij de studio staat om al beelden van de bewoners te maken.

Zouden de nieuwe bewoners vandaag al het huis ingaan? Tatyana Beloy is zondag al naar Amsterdam vertrokken en heeft er de nacht op hotel doorgebracht, meerbepaald in het hotel waar de bewoners voor aanvang van de opnames meestal verbleven terwijl zij in quarantaine gingen.

“We vliegen er bijna terug in”, schreef Tatyana Beloy zondagavond. Dat Beloy in Amsterdam is voor 'Big Brother' daar zijn wij 100% zeker van, want ze zat maandagochtend voor 8.30 uur al in de make-up bij Endemolshine, het productiehuis van 'Big Brother'. Starten de opnames vandaag al en gaan de bewoners straks het huis in? Of is Tatyana even over en weer naar Amsterdam voor een fotoshoot? We denken het eerste.

( bron )

https://www.showbizzsite.(...)m6mb1Y7v-Eef3O3gpUBo
Vanmiddag maar eens langs rijden dan!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_211969476
TATYANA BELOY PRESENTEERT 25E (!) SEIZOEN 'BIG BROTHER': 'OP SOCIALE MEDIA VOLGEN WE MENSEN OOK 24/7'

25 jaar na het legendarische eerste seizoen is Big Brother terug op tv met een nieuw seizoen. Voor presentatrice Tatyana Beloy (38) is het net sociale media in het echt. “Daar volg je ook iedereen, dag en nacht”.
Met de regels van het huis heeft ze nog wel eens moeite, zeker wanneer deelnemende ouders hun kinderen missen.

‘BIG BROTHER’
Het is 16 september 1999 wanneer negen nietsvermoedende deelnemers voor het eerst de villa van Big Brother binnentreden. Het enige dat ze weten is dat ze 106 dagen op tv te zien zullen zijn en dat de winnaar naar huis gaat met 250.000 gulden.

De Belgische presentatrice Tatyana Beloy is op dat moment 13 jaar oud. “Ik herinner me dat ik het toen al op de voet volgde. We kwamen echt allemaal samen om het te kijken.” In 2022 werd ze gevraagd om de Vlaams-Nederlandse versie te presenteren, samen met Geraldine Kemper. “ Ik was meteen dolenthousiast, want ik was vroeger groot fan.”

SOCIALE MEDIA
Nu, 25 jaar na het eerste seizoen, is er uiteraard veel veranderd in het programma. De basis is echter nog altijd hetzelfde. Kijkers zien een groep wildvreemde mensen die 24/7 door camera’s worden gevolgd. Dat wordt één keer per dag uitgezonden op RTL. Via een speciale stream op Videoland kun je dag en nacht meekijken. “Ik vind het crazy hoeveel mensen dat doen. Je hoort verhalen van mensen die met zijn allen op kantoor continu naar het huis kijken. Iedereen volgt het.”

Vraag blijft waarom we het zo leuk vinden om zonder schaamtegevoel mee te kijken naar hoe onbekende mensen eten, ruziemaken, verliefd worden, in hun neus peuteren, slapen en in sommige seizoenen zelfs seks hebben. “Waarom kijken we naar TikTok of Instagram en volgen we mensen? Net zoals we verslaafd zijn aan het volgen van mensen op sociale media, zijn we dat ook aan het volgen van de mensen in het huis.”

Thumbnail voor 'Big Brother'- Kelly van der Veer over haar werk als prostituee: 'Blijf het doen tot ik erbij neerval'
'Big Brother'- Kelly van der Veer over haar werk als prostituee: 'Blijf het doen tot ik erbij neerval'LEES OOK
Wat daarbij volgens Beloy ook helpt, is dat bij alle deelnemers na verloop van tijd de maskers afvallen. “De meeste bewoners komen binnen met het idee dat ze zeker gaan winnen. Uiteindelijk komt er een breekpunt en krijgen ze het moeilijker dan verwacht. En dan pas zie je hoe ze echt zijn. Dat authentieke is denk ik de reden dat zo veel mensen blijven kijken.”

SPIN-OFF
Talloze spin-offs van Big Brother groeiden uit tot kijkcijferhits. Denk aan De Bus, De Gouden Kooi en Utopia. Geen enkele werd echter zo groot als het oorspronkelijke format. “Ik ken ze niet allemaal, maar ik denk dat kijkers van Big Brother echt verslaafd raken aan het mensen volgen. Dat merkte ik vorig jaar ook bij mijn vrienden: sommige waren team x, andere team y. Kijkers gaan echt hard daarop. Vanaf het moment dat je begint te kijken, leef je met de deelnemers mee. Dat is denk ik de kracht. ”

Zelf zou Beloy nooit aan het programma mee kunnen doen. “Als ik in dat huis zou zitten, zou ik echt voor het uiterste gaan en het willen winnen. Maar ik ben moeder, ik kan mijn kind niet zo lang missen. Daarom ben ik blij dat ik het mag presenteren. Al is het dan weer wel moeilijk om te zien als de deelnemers hun kinderen missen. Ik heb zelfs een keer gehuild en nog net niet aan de productie gevraagd of ze echt niet even hun kinderen konden zien. Ze keken me aan van: ‘Girl, dit is het format. Get yourself together.’ Maar ik ga er echt helemaal mee in op.”

Bron : https://www.linda.nl/nieu(...)terview-big-brother/
pi_211971821
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 07:31 schreef rinardo het volgende:
TATYANA BELOY PRESENTEERT 25E (!) SEIZOEN 'BIG BROTHER'
Lekkere research _O-
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_211971897
Wat een slecht stukje inderdaad. Stagiaire niveautje.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211974144
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 11:58 schreef Hunter het volgende:

[..]
Lekkere research _O-
Ja lekkere blunder, ze deed het al in de luiers moet je maar denken.
pi_211993068
Alles wat je moet weten over Big Brother 2024
Aleida Mouissie
13 jan 2024

Big Brother keert dit jaar weer terug op televisie. Vanaf 15 januari kunnen we weer dagelijks genieten van de avonturen van de deelnemers. Maar hoe lang duurt het programma eigenlijk en wanneer vindt de finale plaats? Het antwoord op deze vragen en nog veel meer over Big Brother lees je in dit artikel!

Hoelang duurt Big Brother?

Big Brother maakte in 2021 zijn terugkeer op televisie na een afwezigheid van ruim vijftien jaar. Gedurende exact 100 dagen deelden de bewoners een huis in Amsterdam. Jill werd uitgeroepen tot winnaar, gevolgd door Salar en Bart in de daaropvolgende twee jaar. Het vierde seizoen van de comeback staat gepland voor 2024, maar hoelang duurt Big Brother 2024? Deze vraag blijkt lastig in te schatten. Het eerste seizoen duurde 100 dagen, terwijl het tweede en derde seizoen elk 86 dagen besloeg. Wat staat ons te wachten in het vierde seizoen?

Start later
Al 25 jaar blijft Big Brother een succesvolle formule, waarin een diverse groep mensen 24/7 wordt geobserveerd in het Big Brother-huis. Het sociale experiment daagt de bewoners uit met spellen en uitdagingen, waarop de kijkers thuis invloed hebben. Naast de reguliere uitzendingen op RTL 5 zijn de bewoners ook live te volgen via de Videoland-livestreams. De groep bestaat uit zowel Nederlandse als Vlaamse deelnemers.

Het valt op dat Big Brother in 2024 iets later begint. De show gaat pas van start op 15 januari, terwijl de bewoners zelf enkele dagen eerder het huis betreden. De voorgaande twee edities begonnen op 3 en 9 januari en liepen tot respectievelijk 26 maart en 1 april. Doordat de bewoners dit keer eerder in het huis waren, verbleven ze er precies 86 dagen.

Wanneer is de finale?
Als dezelfde duur wordt aangehouden, zou de finale van Big Brother 2024 naar verwachting gepland zijn op zaterdag 6 april. Indien de bewoners, vergelijkbaar met het eerste seizoen, 100 dagen in het huis blijven, kunnen we de finale verwachten op zaterdag 20 april. Het waarschijnlijkste lijkt echter 6 april te zijn, wat de latere startdatum ook zou kunnen verklaren. Als Big Brother een week eerder was begonnen – en de bewoners 86 dagen waren gebleven – zou de finale in het Paasweekend hebben plaatsgevonden.

Een definitief antwoord op de vraag hoelang Big Brother 2024 zal duren en wanneer de finale zal zijn, kan pas worden gegeven na een duidelijke verklaring van RTL.

Bron:
https://reality.nl/alles-wat-je-moet-weten-over-big-brother-2024
  donderdag 11 januari 2024 @ 14:23:19 #19
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211993165
13 januari, een bericht uit de toekomst.
pi_211993342
En aan het eind van dit bericht weten we nog niets.... _O- Wat een speculatief stuk!
Allemaal cabaretteketet!
pi_211994839
Veel luxe, een jacuzzi en 70s-interieur: bekijk hier het nieuwe ‘Big brother’-huis

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240111_95746120

pi_211994880
Woondeel voor het scherm lijkt iets kleiner. Bank staat iets dichter bij nu. Gang naar de DBK is ook gewoon weer een gang zonder zigzag pad daar na toe.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 11 januari 2024 @ 18:04:33 #23
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211995242
quote:
16s.gif Op donderdag 11 januari 2024 17:17 schreef rinardo het volgende:
Veel luxe, een jacuzzi en 70s-interieur: bekijk hier het nieuwe ‘Big brother’-huis

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240111_95746120

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Aan de mooie blauwe lucht te zien zijn de foto's gisteren genomen

donderdag 11 januari 2024 @ 18:06:20 #24
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211995259
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 17:22 schreef freaky40 het volgende:
Woondeel voor het scherm lijkt iets kleiner. Bank staat iets dichter bij nu. Gang naar de DBK is ook gewoon weer een gang zonder zigzag pad daar na toe.
Denk niet dat het kleiner is

pi_211995306
En de rest van de fotos

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 4
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')