Big Brother is iets wat veel meer leeft in Nederland. In België is het eerder 'zendervulling' zeg maar.quote:
Ah okequote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Big Brother is iets wat veel meer leeft in Nederland. In België is het eerder 'zendervulling' zeg maar.
Wellicht minder goede marketing in België en de latere uitzending op de reguliere tv in België is ook niet zo slim.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Big Brother is iets wat veel meer leeft in Nederland. In België is het eerder 'zendervulling' zeg maar.
Waar leeft het dan ?Ik kijk veel tv en heb het nergens voorbij zien komen. Ook in de schrijvende media niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
En dan ook nog eens 113.000 later op de avond.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week woensdag:
Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 8,5 Kijkcijfer: 513.000
Breekt record na record ten opzichten van vorig jaar!
Kijkcijfer Top 25; nr. 19.
Zijn dit goede cijfers voor België?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:03 schreef spapaars het volgende:
Kijkcijfers PLAY4 (BE)
15 jan 266.607
16 jan 250.358
17 jan 252.205
18 jan 242.024
19 jan 212.109
20 jan 203.888
21 jan ?
22 jan 223.601
23 jan 193.651
Met 4.993.000 Vlamingen is het zeker niet minder slecht bekeken dan in NL.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zijn dit goede cijfers voor België?
Wo 24-1 is de eerste keer onder de 400K.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:01 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week woensdag:
Kijkdichtheid: 2,2 Marktaandeel: 5,9 Kijkcijfer: 366.000
Laagste cijfers tot nu toe, dat zagen we ook al aan de lineaire cijfers vorige week, daarom ook geen Kijkcijfer Top 25 notering....
Lineaire cijfers van gisterenavond krabbelen wel iets op ten opzichten van vorige week: 379.000
Ga ervan uit dat Einzeinz de complete kijkcijfers heeft met online en uitgesteld.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:01 schreef Gert het volgende:
Hoi @:spapaars en @:einzeinz , jullie hebben beide de kijkcijfers van België doorgegeven. Deze komen wel behoorlijk overeen maar zijn niet gelijk. Er zit regelmatig 10 duizend of meer verschil tussen.
Ik wil voor de weekgrafiek graag één bron gebruiken, namelijk van de kijkcijfers die (ook) op TV te zijn zijn, live + uitgesteld opgeteld.
Welke lijst dien ik dan aan te houden?
Alleen: de cfijers van Einzeinz zijn bijna allemaal lager dan die van jou. Dus ik vermoed dat bij Einzeinz (een deel van) de uitgestelde kijkers niet zijn meegeteld..quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga ervan uit dat Einzeinz de complete kijkcijfers heeft met online en uitgesteld.
Geen idee hoe dat kan, misschien zijn er meer daar die de kijkcijfers meten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen: de cfijers van Einzeinz zijn bijna allemaal lager dan die van jou. Dus ik vermoed dat bij Einzeinz (een deel van) de uitgestelde kijkers niet zijn meegeteld..
CIM. Je mag de kijkcijfers niet te vroeg opvragen omdat die soms 4 à 5 dagen na te uitzending nog steeds bijgesteld worden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:01 schreef Gert het volgende:
Hoi @:spapaars en @:einzeinz , jullie hebben beide de kijkcijfers van België doorgegeven. Deze komen wel behoorlijk overeen maar zijn niet gelijk. Er zit regelmatig 10 duizend of meer verschil tussen.
Ik wil voor de weekgrafiek graag één bron gebruiken, namelijk van de kijkcijfers die (ook) op TV te zijn zijn, live + uitgesteld opgeteld.
Welke lijst dien ik dan aan te houden?
UIhuh. Ik vroeg het dus mede ook omdat je op 30-1 kijkcijfers postte van de uitzending op 27-1. Da's nogal kort er op.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:47 schreef einzeinz het volgende:
[..]
CIM. Je mag de kijkcijfers niet te vroeg opvragen omdat die soms 4 à 5 dagen na te uitzending nog steeds bijgesteld worden.
Heb je dan liever dat ik met een week vertraging werk?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
UIhuh. Ik vroeg het dus mede ook omdat je op 30-1 kijkcijfers postte van de uitzending op 27-1. Da's nogal kort er op.
Ik zal de kijkcijfers van België dus -net als die van Nederland- pas in de grafiek plaatsen zoals ze een week na de uitzending bekend zijn.
Wanneer de CIM cijfers definitief zijn, en dus niet meer hoger worden n.a.v. uitgestelde kijkers, dan kan ik ze ook wel in de grafiek zetten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:57 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Heb je dan liever dat ik met een week vertraging werk?
OK, dan zal ik ze met een week vertraging posten en dan post ik de cijfers van vorige week binnenkort ook nog eens. Dan kun je ze in een grafiek gieten en tegenover de Nederlandse kijkcijfers zetten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wanneer de CIM cijfers definitief zijn, en dus niet meer hoger worden n.a.v. uitgestelde kijkers, dan kan ik ze ook wel in de grafiek zetten.
Dus als het 't beste is om ze pas na een week te plaatsen omdat ze dan niet meer veranderen: prima!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |