Dat is al jaren zo. Niemand doet er verder moeilijk over. Het hoort er denk ik een beetje bij.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met al die stem gifjes in de CoS? Het zal mij persoonlijk eigenlijk een zorg zijn waar iedereen op stemt. En het heeft ook erg weinig met de streams te maken.
Niet speciaal gericht op welke dan ook. Vraag in het algemeen.
Mobiel zie je idd pas quote rapporteer knop als je met je vinger op de post bericht gaat staan in desktop versiequote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
Hier heeft Danny antwoord gegeven op het mobiel blokkeer knopje op mobiel
Danny in FB / Blokkeer knop mobiel
Discussie hier nu verder over gesloten.
Kan je uitzetten bij settings/ overigquote:
Is er nog gewoon, want ik zie hem nogquote:Op zondag 3 maart 2024 12:58 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik had de laatste post in streamverslagen en nu is het weg? hele topic streamverslagen
O ALs een topic vol is staat hij helemaal onderin bij gesloten topics. Je kan dan een nieuwe aan maken.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:58 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik had de laatste post in streamverslagen en nu is het weg? hele topic streamverslagen
Toppiequote:Op zondag 3 maart 2024 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ALs een topic vol is staat hij helemaal onderin bij gesloten topics. Je kan dan een nieuwe aan maken.
Heb ik nu voor je gedaan
O dat is raar je kan er normaal geen twee tegelijk openen Had hem gelijk gekoppeld en sticky gezetquote:
Kan wel de link van de laatste posten er bij zetten maar hij is gekoppeld dus moet dan makkelijk terug te vinden zijnquote:Op zondag 3 maart 2024 13:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Toppie
misschien in de eerste post even een doorklik link naar de laatste posten omdat niet iedereen die al gezien heeft of weet te vinden?
Heb de tekst die over vandaag ging in de 1e post gezet van de nieuwe SVquote:Op zondag 3 maart 2024 13:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Toppie
misschien in de eerste post even een doorklik link naar de laatste posten omdat niet iedereen die al gezien heeft of weet te vinden?
Is wegquote:Op zondag 3 maart 2024 13:06 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke in open topics staat ook een streamverslagen topic, die hoort daar niet
Kan ook, ze weten het wel terug te vindenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb de tekst die over vandaag ging in de 1e post gezet van de nieuwe SV
met elk bericht moet je refreshen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:10 schreef rinardo het volgende:
Er zijn problemen op Fok, we schrijven berichten die niet aankomen en bij 256 was de topic vol en stond er open nieuwe, en toen ging ik refreshen bleef zelfde, toen Fok afgesloten en opnieuw geopend en toen deed ie het wel weer goed, lees meer problemen in de cos
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:10 schreef rinardo het volgende:
Er zijn problemen op Fok, we schrijven berichten die niet aankomen en bij 256 was de topic vol en stond er open nieuwe, en toen ging ik refreshen bleef zelfde, toen Fok afgesloten en opnieuw geopend en toen deed ie het wel weer goed, lees meer problemen in de cos
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:21 schreef spapaars het volgende:
open nieuwe, en toen ging ik refreshen bleef zelfde, toen Fok afgesloten en opnieuw geopend en toen deed ie
Het is bekend dat Fok! het momenteel niet goed doetquote:
Hoe lang gaat het nog duren ?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is bekend dat Fok! het momenteel niet goed doet
FB / auto refresh werkt niet of half?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |