Thnx ik ga even kijken Rinardoquote:Op maandag 29 januari 2024 08:24 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke in het onderdeel Ariana is iemand heel smerig over haar aan het praten
Ik heb het helemaal niet over users maar over het gezeur hoe schoon iemand is of niet. Zolang de bewoners niet zeuren voegt het niets toe. Halve cossen die gaan over pruiken etc boeit geen meter en heeft niets met de streans van doen.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Over bewoners mogen we het allemaal zo vaak hebben als we willen. Over users of tegen users helemaal niet
Je hebt het tegen users over hoe de users posten over de bewoners..quote:Op maandag 29 januari 2024 09:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over users maar over het gezeur hoe schoon iemand is of niet. Zolang de bewoners niet zeuren voegt het niets toe. Halve cossen die gaan over pruiken etc boeit geen meter en heeft niets met de streans van doen.
Dat moet nog iedereen zelf weten. Het gaat over een bewoner die 9 van de 10 uur op de stream te zien is.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over users maar over het gezeur hoe schoon iemand is of niet. Zolang de bewoners niet zeuren voegt het niets toe. Halve cossen die gaan over pruiken etc boeit geen meter en heeft niets met de streans van doen.
Gaat over de eventuele vervuiling over totaal niet ter zake doende zaken. Bijna ieder cos gaat het over de pruik of over de kleur van iemands gezicht.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt het tegen users over hoe de users posten over de bewoners..
Das ook geen COS...
Nou gezellig is het al een tijdje niet meer zo. Tis zwaar negatief naar bepaalde bewoners toe over totaal onbelangrijke dingen. Daarnaast heeft men ook wel eens commentaar op mijn mening gehad over een bepaald persoon dat niet werd gewaardeerd.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet nog iedereen zelf weten. Het gaat over een bewoner die 9 van de 10 uur op de stream te zien is.
Ze was ook alleen te zien op de stream vanmorgen dus hadden ze het over haar.
Ook commentaar op het posten van users is niet toegestaan
Ander storen zich weer aan iets anders en als we elkaar allemaal in waarde laten qua posten blijft het gezellig
Dat is in iedere RLS hetzelfde, er zijn altijd wel een of meerdere bewoners die het moeten ontgelden.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:19 schreef marky het volgende:
[..]
Nou gezellig is het al een tijdje niet meer zo. Tis zwaar negatief naar bepaalde bewoners toe over totaal onbelangrijke dingen. Daarnaast heeft men ook wel eens commentaar op mijn mening gehad over een bepaald persoon dat niet werd gewaardeerd.
Dat was niet mijn punt hoor. Het ging niet meer over de streams. 😉quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:09 schreef Frummelie het volgende:
Dot, ik wil even ter verduidelijking aangeven dat die IDIOOT in mijn post over mezelf ging.. jammer dat sommige dat niet begrijpen... ik heb geen zin in geouwehoer om niks..
Thnx..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was niet mijn punt hoor. Het ging niet meer over de streams. 😉
En dan gaan er meerdere reageren.
IK ga zo alles terug lezen heb eerst andere dingen behandeldquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:58 schreef rinardo het volgende:
nachtcos
aan terug lezen, ben maar gestopt, complete uitleg over hoe je op de laptop iets moet doen
Ik krijg van een bepaalde user steeds DM`s of posts waar ik niet van gediend ben.Ik wil geen contact met haar en zeker niet bellen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ga zo alles terug lezen heb eerst andere dingen behandeld
Heb de meeste verwijderd en in de COS een berichtje er aan gewijd
quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik krijg van een bepaalde user steeds DM`s of posts waar ik niet van gediend ben.Ik wil geen contact met haar en zeker niet bellen.
Die user heb ik aangesproken in DM en ik heb ook gemeld dat jij geen DM kan beantwoorden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik krijg van een bepaalde user steeds DM`s of posts waar ik niet van gediend ben.Ik wil geen contact met haar en zeker niet bellen.
Ik denk dat de meeste users 1 scherm open hebben in hun browser. Ik heb er 2 (of meer) naast elkaar open, de Cos (die ik niet meer volg) en de Sc. dat maakt het een stuk makkelijker om te wisselen van Cos naar Sc.Je ziet ook bovenin een getalletje (ik gebruik Firefox) dus je ziet prima of er nieuwe berichten zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:58 schreef rinardo het volgende:
nachtcos
aan terug lezen, ben maar gestopt, complete uitleg over hoe je op de laptop iets moet doen
Thnx voor je feedback.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:44 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste users 1 scherm open hebben in hun browser. Ik heb er 2 (of meer) naast elkaar open, de Cos (die ik niet meer volg) en de Sc. dat maakt het een stuk makkelijker om te wisselen van Cos naar Sc.Je ziet ook bovenin een getalletje (ik gebruik Firefox) dus je ziet prima of er nieuwe berichten zijn.
Maar inderdaad het blijft moeilijk. Wat Dotteke al zei even off topic is niet erg maar pagina's vol in de Cos met Goedemorgen, slaap lekker en ander totaal off topic is vooral bij terug lezen irritant. Op het moment dat je online bent en up to date en meepost stoort het niet, althans mij niet.
Take Care.
Ik zag het vanmorgen Ik was door omstandigheden wat later dan anders vanmorgen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:02 schreef rinardo het volgende:
Mercedes was weer lekker bezig in de cos vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |