Ik ga even voor je kijkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:22 schreef Ebinas het volgende:
Als ik in de OP op Tyron klik, dan krijg ik geen verdere info.
Vind het zeker in het begin handig om de samenvatting over hun achtergrond snel te kunnen nalezen.
Is dit nog te fiksen?
Ik heb het nagekeken en zie niets fout ik heb hem in een ander topic aangeklikt en doet hij het wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:22 schreef Ebinas het volgende:
Als ik in de OP op Tyron klik, dan krijg ik geen verdere info.
Vind het zeker in het begin handig om de samenvatting over hun achtergrond snel te kunnen nalezen.
Is dit nog te fiksen?
Geen haast hoor en als het niet lukt dan niet hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het nagekeken en zie niets fout ik heb hem in een ander topic aangeklikt en doet hij het wel.
Heb de boel van daar naar de OP gekopieerd doet die het niet.
Ik ga het Gert even navragen je hoort het zo snel mogelijk. Excuus voor het ongemak
Het gekke is dat hij hier wel aanklikbaar is en alsik het dan in de OP zet niet meer heel vreemdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen haast hoor en als het niet lukt dan niet hoor
Da's vreemd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gekke is dat hij hier wel aanklikbaar is en alsik het dan in de OP zet niet meer heel vreemd
BB / De bewoners van BigBrother 2024
Gert heeft het probleem verholpen, hij is ook in de OP weer aanklikbaarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's vreemd.
Maar ik gebruik dan deze gewoon
Superquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gert heeft het probleem verholpen, hij is ook in de OP weer aanklikbaar
Dank je wel voor je berichtje.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 02:13 schreef Iceage het volgende:
Aan de moderators ,
Vannacht even flink off topic in de Cos over het jatten en kopieren van fotoos filmpjes en zelfs hele streamverslagen, (ook wat hier onder spoilers staat op FOK!) door Olivier de Volder. 62k volgers heeft ie
Hij knipt logos etc weg en plaatst ze dan op zijn facebook groep alsof ze door hem zijn gemaakt.
Dit speelt al best lange tijd.
Sorry dat het off topic ging maar op zich wel belangrijk denk ik.
ipv eventueel te verwijderen zouden de betreffende postings die daarover zijn gepost in de cos verplaatst of gekopieerd kunnen worden naar de sc waar we nog even door zijn gegaan.
Ik weet het is lastig en vervelend maar toch.
Bij voorbaat dank.
Take Care,
Ice.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:51 schreef Iceage het volgende:
@:Dotteke bedankt.
Wij hadden ook al redelijk snel eigenlijk door dat we beter van de Cos naar de sc konden gaan.
Een van de dingen die speelt is dat de content hier door Fokkers gemaakt wordt voor FOK! is bedoeld.
Dat dan iemand ter meerdere eer en glorie met 62k volgers voor zichzelf er mee aan de haal gaat is gewoon heel vervelend.
Fokkers stoppen tijd moeite en energie erin om content te maken (vooral de streamverslagen en filmpjes)
Als den Volder gewoon bronvermelding neerzet zou denk ik niemand daar problemen mee hebben. Maar dat doet hij dus niet. Sterker hij knipt alles weg.
Dat betekent dat mensen bij hem blijven inloggen en het FOK! materiaal daar lezen, wat ook betekent minder views hier, dus minder inkomsten voor FOK!
Bovendien is er het risico dat de mensen die materiaal maken voor hier ermee gaan stoppen omdat hun materiaal constant wordt gejat.
Dank je voor je bericht en je begrip .
Fijne dag en.....
Take Care.
Je mag de volgende keer gewoon een nieuwe openen hoor als er langer dan 2 minuten tussen zitquote:
En daar wou je @Dotteke op af sturen???quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:46 schreef Ebinas het volgende:
Alice is ook aan het slapen, zegt Karen.
Dat mag nu ook gewoon op de dag?
Tjeeeeeeeeeeeeee wat ben jij snel zegquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daar wou je @:Dotteke op af sturen???
quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tjeeeeeeeeeeeeee wat ben jij snel zeg![]()
Thnx Chufi, heb hem goed gezet.quote:
t wel met je eensquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Is het wellicht niet handiger om de foto's alleen te veranderen als een bewoner uit BB gaat, en de nominaties / pinnen ed in een apart tekstblokje bij te houden onder de foto's?
Het wisselt steeds, is niet bij te houden voor jullie, en daarom klopt de OP dan vaak niet. Wat weer verwarrend voor mensen is.
Over het algemeen zijn wij er snel bij en het is niet iedere week zo fucked up week als deze week (gelukkig)quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Is het wellicht niet handiger om de foto's alleen te veranderen als een bewoner uit BB gaat, en de nominaties / pinnen ed in een apart tekstblokje bij te houden onder de foto's?
Het wisselt steeds, is niet bij te houden voor jullie, en daarom klopt de OP dan vaak niet. Wat weer verwarrend voor mensen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |