Nu al geen zin in Gijs, Ruud en Jeroen van Inkel die intro's vol gaan lullen met domme bullshit.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:56 schreef Berkery het volgende:
Mooie afkap. Dat belooft wat voor de echte top 2000
niet te vergeten dat potten en pannen antigenot van Jeroen om 1uquote:Op woensdag 13 december 2023 17:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nu al geen zin in Gijs, Ruud en Jeroen van Inkel die intro's vol gaan lullen met domme bullshit.
Gewoon van 8.00 tot 24.00 zou best lekker zijn jaquote:Op woensdag 13 december 2023 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer klaar voor vandaag.
Op zich vind ik dit wel prettiger dan dat het ook de hele nacht doorgaat.
Ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
sluit ik me bij aan, maar goed dan verlies je die magie van dat het op eerste kerstdag begint omdat je dan natuurlijk meer dagen nodig hebt om de lijst af te strepen. Niet dat het mij wat uitmaakt, maar das toch soort van de traditie geworden.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon van 8.00 tot 24.00 zou best lekker zijn ja
Enerzijds wel, anderzijds heeft het ook wel wat dat je toch nog even iets langer opblijft om een bepaald nummer te horen en dat als je dan 's ochtends wakker wordt, dat je dan baalt van wat je allemaal gemist hebtquote:Op woensdag 13 december 2023 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Station to Station en Wild Places waren wmb wel de hoogtepunten hoor, bwohhhquote:Op woensdag 13 december 2023 19:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vandaag weer niks geluisterd op kantoor
Morgen werk ik thuis dus ik kan weer heel gefocust shitpo-werken
Als iemand nog highlights van vandaag heeft die je normaliter niet hoort, ik hoor het graag
Dat is lastig. Ik vond Station to Station net zo goed een sensatie als Redbone. Die zaten nog in hetzelfde uur ook (tussen 2 en 3). Maar dat zijn wel twee totaal verschillende dingen.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als iemand nog highlights van vandaag heeft die je normaliter niet hoort, ik hoor het graag
Redbone doet me ergens serieus denken aan Ween, vooral met die vocalen aan het beginquote:Op woensdag 13 december 2023 19:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is lastig. Ik vond Station to Station net zo goed een sensatie als Redbone. Die zaten nog in hetzelfde uur ook (tussen 2 en 3). Maar dat zijn wel twee totaal verschillende dingen.
Ik heb zeer genoten van Grace en Killing Me Softly, persoonlijkquote:Op woensdag 13 december 2023 19:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maar Listen is toch ook gewoon gedraaid? Gewoon foutje in een database ofzoquote:Op woensdag 13 december 2023 21:58 schreef Tussle266 het volgende:
Nog even over dat stukje Listen dus. Ook op de radio staat in de playlist dat op 2180 Pretty Hurts had moeten staan, net zoals op tv stond. Zo staat het niet in de lijst, hij stond ook niet op de keuzelijst en Listen is natuurlijk in alle opzichten logischer. En toch vraag ik me dan af hoe dat zit.
Ja Listen is gedraaid. Maar hoe kan daar dan ineens Pretty Hurts staan? Dat is toch raar?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:59 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Maar Listen is toch ook gewoon gedraaid? Gewoon foutje in een database ofzo
Kende Grace nog niet, maar zou 'm graag inruilen voor Hallelujahquote:Op woensdag 13 december 2023 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb zeer genoten van Grace en Killing Me Softly, persoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |