"Ik zal kijken wat ik voor je kan doen" zei ie zekerquote:Op woensdag 13 december 2023 11:50 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Heb ik dit jaar gedaan. Via social media zelfs contact gehad met Jeroen KidV die het heel interessant vond en het door ging sturen naar de keuzelijst-makers. Niets mee gebeurd.
De suggestielijst.quote:
Niet echt een gemis dit toch?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:54 schreef 4-elements het volgende:
Zelfs dit staat er niet meer in blijkbaar. Ben toch beetje bang om naar de echte T2000 te gaan luisteren over 2 weken.
Dit heeft er nauwelijks ingestaanquote:Op woensdag 13 december 2023 11:54 schreef 4-elements het volgende:
Zelfs dit staat er niet meer in blijkbaar. Ben toch beetje bang om naar de echte T2000 te gaan luisteren over 2 weken.
Toen was Gijs er ook alquote:Op woensdag 13 december 2023 11:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Weet nog dat ze in Starmaker deze kufferden
Hmm.. blijkbaar gaat mijn geheugen achteruit. Stond er slechts 2x in inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:54 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Dit heeft er nauwelijks ingestaan
Neequote:Op woensdag 13 december 2023 11:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk nog wel met paardenstaart.
Je vindt het geen goede Schallplatte?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had Lionel ooit een paardenstaartquote:Op woensdag 13 december 2023 11:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk nog wel met paardenstaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |