Ben je er blij mee dat het pas de eerste keer was?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste keer dat ik dit nummer hoor.
Z'n mooiste oaquote:Op woensdag 13 december 2023 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh zijn er nummers van Bruce die niet in de lijst staan?
Het klikte zomaar weer.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben je er blij mee dat het pas de eerste keer was?
Ik vond het een nietszeggend plaatje om eerlijk te zijn. Ben nu alweer vergeten hoe die ging. Dus heeft geen indruk op me gemaakt.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben je er blij mee dat het pas de eerste keer was?
Gewoon een solid Broes rockplaatje. Cover Me and Prove it all Night vallen ook wel in die categorie.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is overigens leuker dan 50% van zijn noteringen, net als bijvoorbeeld Backstreets en Meeting Across The River
Zoietsquote:Op woensdag 13 december 2023 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je legt uit waarom je in Simcity de kolencentrale in de hoek van de kaart zet?
Als dat gebeurt heb je het toch niet door.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:40 schreef MielMonteur het volgende:
Als ze deze live spelen, vervallen ze dan nooit per ongeluk naar een andere 13 in een dozijn nummer van ze?
Jammer dat Clarence daar nooit meer bij isquote:Op woensdag 13 december 2023 11:40 schreef MielMonteur het volgende:
Als ze deze live spelen, vervallen ze dan nooit per ongeluk naar een andere 13 in een dozijn nummer van ze?
Lijkt gewoon net als de restquote:Op woensdag 13 december 2023 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste keer dat ik dit nummer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |