Chandler in F&S / Godzilla Minus One (2023)quote:Op maandag 20 mei 2024 17:42 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand Godzilla minus one al gezien?
De film heeft een redelijk cijfer.
Maar wat maakt de film anders dan alle andere Godzilla films?
Het is geen standaard Hollywood Monster flick maar een Japanse Kaiju film dat meer leunt op drama en een goed verhaal met interessante personages dat ook bij vlagen best dark is. De special effects zien er erg goed uit terwijl de film een vrij klein budget had. Ik vond het een hele goed film. Zeker een aanrader.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:42 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand Godzilla minus one al gezien?
De film heeft een redelijk cijfer.
Maar wat maakt de film anders dan alle andere Godzilla films?
Dank, ga de film straks kijken.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Chandler in F&S / Godzilla Minus One (2023)
Het verschil met andere Godzilla-films is vooral dat de characters en het verhaal boeiend zijn.
Killing of a Sacred Deer is echt bizar inderdaad, en erg sterk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:03 schreef Cilantro het volgende:
Poor Things is inderdaad geweldig. Sowieso alles van Yorgos Lanthimos is erg goed. Welke ik ook mokerhard vond: The Killing of a Sacred Deer (2017) - Reference View - IMDb
Vermakelijk filmpje idd. Verstand op 0 en kijken.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:58 schreef Shogo het volgende:
Abigail(2024)7horror, thriller109R16Matt Bettinelli-Olpin, Tyler GillettStephen Shields, Guy Busick, Stephen ShieldsMelissa Barrera, Dan Stevens, Alisha WeirAfter a group of criminals kidnap the ballerina daughter of a powerful underworld figure, they retreat to an isolated mansion, unaware that they're locked inside with no normal little girlEen bij elkaar gestelde criminele crew moeten een meisje ontvoeren en brengen haar naar een verlaten landhuis, maar na de ontvoering gaat het allemaal niet zoals gepland natuurlijk. Erg vermakelijke horror, spannend en aardige jumpscares. Je weet dat de crew langzaam maar zeker afgetikt worden, maar dat werkte prima in deze film. Een aanrader!7
Hij is gewoon heel aardig, maar zeker niet geweldig.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:07 schreef flipsen het volgende:
Is ie echt zo goed danIk heb de oude Mad Max serie wel gezien geloof ik, maar was niet echt mijn ding. De trailer van deze nieuwe vond ik echt rete-irritant vreemd genoeg. Maar goed, er draait hier niets beters, dus dan toch maar naar deze gaan. Mocht het inderdaad niets zijn, dan weet ik jullie te vinden
Als je de oudere films niet leuk vond ga je deze waarschijnlijk ook niet leuk vinden. Of je hebt misschien niet goed gekeken, of alleen deel 1 gezien, die toch net wat anders/minder is.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:07 schreef flipsen het volgende:
Is ie echt zo goed danIk heb de oude Mad Max serie wel gezien geloof ik, maar was niet echt mijn ding. De trailer van deze nieuwe vond ik echt rete-irritant vreemd genoeg. Maar goed, er draait hier niets beters, dus dan toch maar naar deze gaan. Mocht het inderdaad niets zijn, dan weet ik jullie te vinden
Ik vond alleen deel 1 juist geweldig. Het was nieuw, niet zo overdreven gefilmd en rauw.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:37 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je de oudere films niet leuk vond ga je deze waarschijnlijk ook niet leuk vinden. Of je hebt misschien niet goed gekeken, of alleen deel 1 gezien, die toch net wat anders/minder is.
Ja was zeker een goede film maar wel anders dan de rest en niet echt vergelijkbaar met furiosa.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vond alleen deel 1 juist geweldig. Het was nieuw, niet zo overdreven gefilmd en rauw.
Matrix is geweldig. De andere delen zijn zwaar kut.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:53 schreef flipsen het volgende:
The Matrix(1999)8.7action, sci_fi, sci-fi136R16Lana Wachowski, Lilly WachowskiLilly Wachowski, Lana WachowskiKeanu Reeves, Laurence Fishburne, Carrie-Anne MossWhen a beautiful stranger leads computer hacker Neo to a forbidding underworld, he discovers the shocking truth--the life he knows is the elaborate deception of an evil cyber-intelligenceNee, geen vergissing, deze week kunnen we hier The Matrix weer eens in de bioscoop zien. Helaas in een achterafzaaltje zonder fatsoenlijk geluid, maar desalniettemin toch gegaan natuurlijk. En wat blijft dit toch een meesterwerk![]()
Nu, 25 jaar later (wtf...) snapte ik hem ook wat beter, had toch best wat dingen gemist die toen niet zo duidelijk waren. Maar deze film heeft de tand des tijds echt weergaloos weestaan, was echt top. En dat vonden de andere 5 mensen die in de zaal zaten (what the flying fuck) ook, geloof ik. Bizar dat ze voor zo weinig mensen dit toch doen. Uiteraard hoop ik dat ze de andere delen ook nog gaan laten zien, maar dat betwijfel ik met zo´n lage opkomst.
Minpuntje (maar dat valt de film niet te verwijten): ze hadden de kachel ook maar niet aangedaan voor die 6 man, dus het was knap koud (zuidelijk halfrond, dus herfst).9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |