Denk dat Monster in een Amerikaanse Top 2000 heel hoog zou staan. Zo'n iconisch nummer. Ook meteen de lancering van de carrière van Nicki Minaj:)quote:Op woensdag 13 december 2023 08:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor de Snob heb ik op Monster gestemd. Stond niet eens op de keuzelijst.
Heel Notorious BIG stond niet op de keuzelijst.
Je mist de clip.quote:
Deze had ik wel geweten.quote:Op woensdag 13 december 2023 08:41 schreef PippenScottie het volgende:
Deze kwam gisteren bij de pubquiz langs. Popmuziek van de afgelopen 15 jaar is echt mijn blinde vlek.
Gelukkig had ik goede teammaatjes
Jammer alleen dat Beyonce er doorheen moet schreeuwen.quote:
Daar twijfel ik niet aan. Ik zit er volgende week met veel plezier voor spek en bonen bijquote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2023 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat Beyonce er doorheen moet schreeuwen.
Denk dat wat we tot nu toe gehoord hebben alsnog weinig kans heeft om door te breken naar de lijst. Of het moet gloedjenieuw zijn en hier al staan zoals die Kahan dudequote:Op woensdag 13 december 2023 08:44 schreef Tussle266 het volgende:
Die bubbling under heeft wel een nieuwe vraag opgeworpen. Zouden de nummers die niet of nooit geweest zijn in de top 2000 (zoals de voorgaande) nu op de weg omhoog of de weg omlaag zijn?
Het kan misschien wat extra stemmers aanwakkeren wel. Noah Kahan en Loreen maken volgend jaar natuurlijk sowieso een goede kansquote:Op woensdag 13 december 2023 08:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk dat wat we tot nu toe gehoord hebben alsnog weinig kans heeft om door te breken naar de lijst. Of het moet gloedjenieuw zijn en hier al staan zoals die Kahan dude
Als ik zo'n Homecoming en Lost tussen de nieuwkomers van dit jaar zie staan. Dan vind ik de Telephones, Gold Diggers en In The Clubs allesbehalve kansloos voor de komende jaren. Daarom vroeg ik me juist af of deze al gepiekt hadden of nog onderweg waren.quote:Op woensdag 13 december 2023 08:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk dat wat we tot nu toe gehoord hebben alsnog weinig kans heeft om door te breken naar de lijst. Of het moet gloedjenieuw zijn en hier al staan zoals die Kahan dude
Klopt, keuzelijstbonus erbij en die nummers halen het volgend jaar dan al.quote:Op woensdag 13 december 2023 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het kan misschien wat extra stemmers aanwakkeren wel. Noah Kahan en Loreen maken volgend jaar natuurlijk sowieso een goede kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |