terwijl er afgezien van suiker nog allerlei gezonde vitaminen en mineralen inzitten die in fruit voorkomen.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
Light en zero drank zit ook in de suikertax verhogingen, ze zijn totaal gek daar
Ja, suikertoeslag jah?quote:Op woensdag 20 december 2023 08:30 schreef Claudia_x het volgende:
Als het niet zo verschrikkelijk was, zou ik erom lachen. Je weet nu al wat er gaat gebeuren: deze maatregel treft met name de huishoudens die het al krap hebben (omdat ongezond eten en drinken met sociaal-economische status samenhangt) en die moeten dan weer op allerlei andere manieren worden gecompenseerd. Zo houdt de overheid zichzelf aan het werk. Voor mij maakt het uiteindelijk niet uit: ik drink geen frisdrank en ik betaal ongetwijfeld op een andere manier wel weer mee.
Bewijs dat het een ordinaire geldgrabbel is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
Light en zero drank zit ook in de suikertax verhogingen, ze zijn totaal gek daar
Het is dan ook geen suikertaks, maar een verhoging van de verbruiksbelasting waarbij mineraalwater juist wordt uitgezonderd van die belasting. Erg fijnmazig is de stimulans verder niet.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:25 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bewijs dat het een ordinaire geldgrabbel is.
Dat is het gewoon, tyfuskabinetquote:Op woensdag 20 december 2023 17:25 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bewijs dat het een ordinaire geldgrabbel is.
Ik zie bij Picnic nog geen prijswijzigingen eigenlijk. Een fles sinas zero is daar nog altijd 77 cent bij afname van 4 flessen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:51 schreef Gunner het volgende:
Het is toch best in de praktijk een forse stijging
het flesje (suikervrije) cola wat ik voorheen kocht is van 39 cent naar 48 gegaan. Een stijging van 23 procent.
Het is een suikertax dus natuurlijk blijft de prijs van sinas ZERO hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie bij Picnic nog geen prijswijzigingen eigenlijk. Een fles sinas zero is daar nog altijd 77 cent bij afname van 4 flessen.
Edit. Oh wacht, Coca Cola regular is nu 2,95 per 1,5 liter daar![]()
![]()
![]()
Hahaha nee, lees je eens in. Zelfs Havermelk wordt duurder.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is een suikertax dus natuurlijk blijft de prijs van sinas ZERO hetzelfde.![]()
![]()
Echt hequote:
Dat je op je product ZERO zet en dat terwijl er gewoon suiker in zit mogen ze ook wel eens aan gaan pakken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Echt he
Nober was denk ik niet zo goed in begrijpend lezen op de basisschool.
Ga je nu beginnen over aspartaam, really?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat je op je product ZERO zet en dat terwijl er gewoon suiker in zit mogen ze ook wel eens aan gaan pakken.
Niet voeren.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ga je nu beginnen over aspartaam, really?
Heb nooit helemaal begrepen waarom 2 sinaasappels per dag gezond zouden zijn, maar als je deze eerst perst je superdood gaat.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vruchtensap gezonder dan gedacht: nieuw onderzoek wijkt af van voedingsadvies
https://www.msn.com/nl-nl(...)gsadvies/ar-AA1lboSn
Voor je tandglazuur blijft fruit dodelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb nooit helemaal begrepen waarom 2 sinaasappels per dag gezond zouden zijn, maar als je deze eerst perst je superdood gaat.
Gaan we klappen uitdelen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:33 schreef Ama het volgende:
Fles huismerk cola zero van 0.89 naar 1.17. Koekoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |