Oprutte!quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:42 schreef Bocaj het volgende:
En dan hebben ze de mond vol van BETAALBARE boodschappen!
2026 misschien...quote:Op maandag 11 december 2023 23:15 schreef K21 het volgende:
[..]
Eerst een jaartje graaien met de maximum tax op wortelsap.
quote:
quote:
quote:De politieke partijen laten de extra verbruiksbelasting voor 2024 toch ingaan omdat anders de begroting voor 2024 in gevaar zou komen.
Heeft dat met bier te maken? (Haver)quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
En onder frisdrank valt ook havermelk, wat ik als lactoseintolerante gebruik als alternatief voor melk. Chapeau chapeau prutsers.
Nee, havermelk smaakt ongeveer hetzelfde als soja- en rijstemelk.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heeft dat met bier te maken? (Haver)
Hoe zit het dan met sojamelk of amandelmelk?
Waar lees je dat? (linkje)quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik lees: " Volgens het kabinet is de uitzondering voor dierlijke melkproducten historisch gegroeid omdat melk nog altijd wordt beschouwd als een gezond product en eerste levensbehoefte. De uitzondering geldt ook voor sojadranken met toegevoegde vitamine B12 en calcium."
https://nos.nl/artikel/24(...)elk-en-chocolademelkquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waar lees je dat? (linkje)
Staat daar ook iets over light en zero?
En dat voor die prijsquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:42 schreef Bocaj het volgende:
En dan hebben ze de mond vol van BETAALBARE boodschappen!
Nee, diegenen die dit verzonnen hebben zijn zojuist weggestemd. Neemt niet weg dat ze dit er nog even snel doorheen jassen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:45 schreef MMaRsu het volgende:
Bro what de neuk
Hebben we hier voor gestemd?
En vooral heeeeeel moeilijk gaat doen over het niet belasten van agf.quote:Op maandag 11 december 2023 23:04 schreef sturmpie het volgende:
als je 'n gezonde levensstijl wil promoten en groente/fruitsap gaat belasten dan ben je niet goed bezig imo
Monkey out of the sleeve.quote:
En dat was ook juist de bedoeling.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dat voor die prijs
JUUUUUUMBO
Krijg het inmiddels al niet meer uit mijn hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |